AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #1 Skrevet 26. november 2019 Er kvinner blitt så selvopptatt og redde for å eldes at botoxen må inn i 20-åra? Er i Oslo og her ser jeg det hele tiden. Anonymkode: 04c93...625 1
Kågebruker Skrevet 26. november 2019 #2 Skrevet 26. november 2019 (endret) Ja sånn har det blitt. Mange stramme ansikter og andenebb i denne byen. Endret 26. november 2019 av Kågebruker 1
Jr.Garcon Skrevet 26. november 2019 #3 Skrevet 26. november 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er kvinner blitt så selvopptatt og redde for å eldes at botoxen må inn i 20-åra? Er i Oslo og her ser jeg det hele tiden. Anonymkode: 04c93...625 Nok et tegn på at jorda vil gå under i løpet av noen få år. Endret 26. november 2019 av Jr.Garcon 1
Djungelvrål Skrevet 26. november 2019 #4 Skrevet 26. november 2019 Det er et merkelig fenomen. Bruke tusenvis av kroner på noe som ikke eksisterer. Kan like gjerne dra pengene ned i dass. Her kan du se hva som skjer når du lammer musklene dine i åresvis. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #5 Skrevet 28. november 2019 Når alle menn mener kvinner over 25 er ekle og stygge så seff finnes det endel usikre kvinner som vil være glatte i huden. Rart dere klager på det når dere samtidig hakker på kvinner som eldes naturlig? Anonymkode: 768de...ec8 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #6 Skrevet 28. november 2019 De som begynner med sånt i 20 års aldern kommer til å se ut som helvette selv når de blir eldre tenker jeg. Og jeg som nå er 25 og aldri tatt injeksjoner av noe slag kan stråle som en sol i forhold når jeg eldres. Kan også sikkert ta litt injeksjoner når jeg blir i 50 åra når man fsktisk "trenger" det. vil nok ha bedre effekt av det når man aldri har brukt noe sånt før. Anonymkode: 3561e...b04 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #7 Skrevet 1. desember 2019 Jeg er også skjokkert over dette, snart ser man bare glatte og rare ansiktet. Botox og fillere, utrolig styggt. Noen har øyebryn som ser ut som en de er trykka opp på midten som en bue. Hadde aldri godtatt dette av min kjæreste, utrolig avstøtende. På tide at kvinner lærer å godta seg selv som de er, være seg selv. Ikke prøve å være noe man ikke er, kvinner maser om at de vil bli likt som de er. Men de tørr ikke være seg selv, like seg selv om de ER... Håpløse usikkre vesen. Anonymkode: b8cd8...c03
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #8 Skrevet 4. desember 2019 On 11/28/2019 at 8:28 AM, AnonymBruker said: Når alle menn mener kvinner over 25 er ekle og stygge så seff finnes det endel usikre kvinner som vil være glatte i huden. Rart dere klager på det når dere samtidig hakker på kvinner som eldes naturlig? Anonymkode: 768de...ec8 Og du er helt bombesikker på at det er de samme mennene som gjør begge deler? Anonymkode: c10e0...4cd
Gjest Peanut Skrevet 4. desember 2019 #9 Skrevet 4. desember 2019 På 28.11.2019 den 1.28, AnonymBruker skrev: Når alle menn mener kvinner over 25 er ekle og stygge Anonymkode: 768de...ec8 Alle menn? Det er vel heller de som ikke er tørre bak ørene
ArchAngel Skrevet 4. desember 2019 #10 Skrevet 4. desember 2019 Fordi botox tidlig er forebyggende på rynker 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #11 Skrevet 4. desember 2019 Hadde jeg vært i 20 åra så hadde jeg tatt botox I sinnarynken før den ble dyp. For den er ikke mye fin nå når jeg er 40. Anonymkode: 2b9e3...0c9 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #12 Skrevet 4. desember 2019 7 minutter siden, ArchAngel skrev: Fordi botox tidlig er forebyggende på rynker Likevel ser de fleste som tar mye for tidlig myye eldre ut enn de er syntes jeg 🤔 Puffy fjes hvor man virkelig kan se at noe er gjort. Eller er det kanskje fillers? Anonymkode: 68b10...58c 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #13 Skrevet 4. desember 2019 Zzzz jeg går bare å se halv videoen for en treg dame.. Anonymkode: 31244...64e
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #14 Skrevet 4. desember 2019 Så lenge man ikke overdriver er det ingen som ser det. Jeg er 27 og har tatt botox i sinterynken i to år nå, og selv ikke den observante mamman min har lagt merke til det. Jeg ser mye yngre og opplagt ut når jeg hemmer muskelen mellom brynene - jeg får et lite løft, samtidig som rynken ikke setter seg i løpet av dagen. Men selvfølgelig er veien kort til overdreven bruk når man først har begynt. Anonymkode: fad91...5e5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #15 Skrevet 5. desember 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Så lenge man ikke overdriver er det ingen som ser det. Jeg er 27 og har tatt botox i sinterynken i to år nå, og selv ikke den observante mamman min har lagt merke til det. Jeg ser mye yngre og opplagt ut når jeg hemmer muskelen mellom brynene - jeg får et lite løft, samtidig som rynken ikke setter seg i løpet av dagen. Men selvfølgelig er veien kort til overdreven bruk når man først har begynt. Anonymkode: fad91...5e5 Hvis ikke selv moren din legger merke til at du har tatt botox eller at du ser mye yngre og opplagt ut, så sitter det bare inni hodet ditt. Du ser sikkert ut som alderen din selv om du har tatt botox. Anonymkode: 900aa...724
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #16 Skrevet 5. desember 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Så lenge man ikke overdriver er det ingen som ser det. Jeg er 27 og har tatt botox i sinterynken i to år nå, og selv ikke den observante mamman min har lagt merke til det. Jeg ser mye yngre og opplagt ut når jeg hemmer muskelen mellom brynene - jeg får et lite løft, samtidig som rynken ikke setter seg i løpet av dagen. Men selvfølgelig er veien kort til overdreven bruk når man først har begynt. Anonymkode: fad91...5e5 Om din evt kjæreste spurte deg, ville du svart ærlig eller løyet? Anonymkode: b8cd8...c03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå