Gå til innhold

Pepsi Max med mage som reagerer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drikker opptil 1-2 flasker med Pepsi Max i uka, og vil helst drikke brus uten sukker for å ikke legge på meg. Hver gang jeg drikker Pepsi Max reagerer magen min med mye tarmgass, og tilslutt på do for å gjøre nummer 2. Etter dobesøk er magen helt fin, så slipper den all tarmgassen. Har ikke vondt i magen, så skjønner ikke hvorfor den reagerer sånn. Er det andre som opplever det samme?

Anonymkode: 21ec1...01f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koffein gjør at du må bæsje. Kullsyre gjør at du må fise. 

Skrevet

Jeg får også veldig vondt i magen av pepsi max og cola zero, men det er nå i det siste årene, gikk bra i 20 år før liksom..

Anonymkode: cba12...f98

Skrevet

Du reagerer på søtningsmiddel, sannsynligvis. Tviler på at det er bra for magen til noen, igrunn

Anonymkode: 0dde8...363

• Liker 3
Skrevet

Slutt å drikke pepsi max, da vel. Problem solved.

Jeg sluttet å drikke både cola og pepsi med og uten sukker, fordi magen reagerte. Jeg kan drikke Fanta/Villa/Sprite/Solo etc både med og uten sukker, men altså ikke "svart brus". Vet ikke hvorfor,men løsningen er jo veldig enkel, da.

Anonymkode: 1b51e...4e7

Skrevet

Problemet med sukkerfri brus er at det klusser med insulinproduksjonen din og du får søtsug og hunger utover det vanlige og du legger dermed på deg fordi du spiser mer.

Drikk vann eller kjøp kullsyremaskin om du er avhengig av det. Bland med funlight

Anonymkode: 51fd6...e6b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Problemet med sukkerfri brus er at det klusser med insulinproduksjonen din og du får søtsug og hunger utover det vanlige og du legger dermed på deg fordi du spiser mer.

Drikk vann eller kjøp kullsyremaskin om du er avhengig av det. Bland med funlight

Så Funlight er bedre enn sukkerfri brus. Kan du utdype?

Anonymkode: d913e...62a

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Så Funlight er bedre enn sukkerfri brus. Kan du utdype?

Anonymkode: d913e...62a

Aspartam som tuller med insulin. Og i tillegg bruker du kun en minimal mengde med saft om du skal ha litt smak. Har selv gått ned 20 kg på vha å kutte ut Pepsi Max på denne måten

Skrevet

Kullsyre. Drikk vann. Kutt ut brus i minst to uker så merker du forskjell.

Anonymkode: 23c8b...180

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...