Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Akebrett til 2,5 og 6 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til akebrett, rattkjelke eller lignende til en gutt på ca. 2,5 og en på 6år? Tenkte å kjøpe nye til ungene til jul

Anonymkode: 2fa46...a7f

Skrevet

Stiga snowracer :) hadde kjøpt det til begge tror jeg, begge mine har iallfall foretrukket rattkjelke, sånne «snø surfebrett» eller akematter fra 2,5 år og opp. Snowracer fra stiga er ofte på kampanje før jul.

Anonymkode: c37d3...9dc

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Stiga snowracer :) hadde kjøpt det til begge tror jeg, begge mine har iallfall foretrukket rattkjelke, sånne «snø surfebrett» eller akematter fra 2,5 år og opp. Snowracer fra stiga er ofte på kampanje før jul.

Helt enig. Og kjøp en som har automatisk trådinnruller. Vi fikk en uten av besteforeldre, så kjedelig å snurre båndet rundt styre ved aking!

Snø surfebrett er også gøy, men ikke til minste

Anonymkode: 0191f...b5a

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Og kjøp en som har automatisk trådinnruller. Vi fikk en uten av besteforeldre, så kjedelig å snurre båndet rundt styre ved aking!

Snø surfebrett er også gøy, men ikke til minste

Anonymkode: 0191f...b5a

Takk begge to! Da er det den gode gamle jeg hadde når jeg var barn som fortsatt gjelder skjønner jeg! 😄
Jeg hadde ikke sånn som tråden går inn automatisk, og misunnet nabo-gutten som hadde det husker jeg, så det skal jeg huske på å kjøpe! Takk for tips 😄 

Anonymkode: 2fa46...a7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...