LilleMy Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #42 Skrevet 7. juni 2005 Fremdeles ingen kontakt med gyn., men jeg har ringt sykehuset direktet og fått en avtale om "utredning" i morgen formiddag..... Ikke vet jeg helt hva det vil si, og de visste heller ikke om de kunne gjøre noe kirurgisk inngrep i den forbindelse - men jeg kunne jo møte på fastende mage og ha ett håp som de sa.... Jeg har 4 barn fra før - og KAN ikke ta imot flere slik jeg ser det. Det er ingen lett avgjørelse å ta, og etisk er jeg ikke for. Men jeg ser dessverre ingen annen utvei... :cry:
Lita84 Skrevet 7. juni 2005 #43 Skrevet 7. juni 2005 Uff, jeg føler med deg! Jeg ville ha støttet deg uansett ditt valg..Utrolig synd at prevensjonen skal backe slik ut! HVa sier mannen din til dette her? Og du, etisk rett..det er vel helt avhengig av situasjonen. Kan da hende at det er like så greit for denne ungen å aldri bli født, enn å bli født inn i en familie som ikke har råd eller tid til å ta seg av den. Vet det kan diskuteres i lange baner om dette (og jeg selv ønsker meg gjerne smått), men skjønner deg så altfor godt.. Lykke til, hva enn du finner ut!!
Gjest Étoile Skrevet 7. juni 2005 #44 Skrevet 7. juni 2005 Uff da, det var ikke gode nyheter. :trøste: Lykke til på sykehuset i morgen.
LilleMy Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #45 Skrevet 7. juni 2005 Mange rare tanker i hodet.... kjenner meg ganske sliten! Fikk til syvende og sist tak i min gyn. som syntes jeg hadde vært svært uheldig i denne situasjonen.... Hun mente at jeg ikke skulle være for "optimist" med tanke på morgendagen, da de helst ikke vil foreta provosert abort før ved 6 uker, da de er redd for ikke å få med alt... Jeg er visst ca. 5. KAN også vente til jeg er tibake fra Spania medio juli, men DET klarer ikke jeg, mentalt. Så er det brystundersøkelsen jeg skal ha i morgen, etter at de må ha sett "noe" på mammografien for to uker siden da.... Har en mor som har hatt brystkreft, en tante og en grandtante med det samme.... Skulle ønske det gikk ann å melde seg ut av livet en gang i blant - som nå! Tusen takk for all støtte fra dere her på KG, alle klemmene og tankene varmer .
Lita84 Skrevet 7. juni 2005 #46 Skrevet 7. juni 2005 Huff..For et styr! Og alt på en gang..Hvor lenge er det til du får svar på mamografien da? Ja, hva tenker du i forhold til graviditeten og Spania da? Du har jo ikke mere enn..2(?) dager på å bestemme deg, siden du ikke vil vente til du kommer hjem. Hva sier mannnen din forresten?
LilleMy Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #47 Skrevet 8. juni 2005 Mannen er med meg i alt. Spaniaturen er satt på hold. Resten av dagens "historie" finner du under personlige meldinger under "Til LilleMy". Hilsen en My som prøver å være tapper :cry: .
~sikka~ Skrevet 8. juni 2005 #48 Skrevet 8. juni 2005 Hilsen en My som prøver å være tapper :cry: . Uff jeg føler virkelig med deg. :trøste:
LilleMy Skrevet 9. juni 2005 Forfatter #49 Skrevet 9. juni 2005 Fuck, fuck, fuck - igjen.... :cry: Svangerskap UTENFOR livmoren, hvor råttent kan livet faktisk bli??? Eneste "positive" greie i dette uønskede svangerskapet er at det jo er tydelig at det ikke er meningen at "dette" skal leve opp...
Gjest uri Skrevet 9. juni 2005 #50 Skrevet 9. juni 2005 Huff... Jeg vet ikke helt hva jeg skal si.. Men jeg vil gi deg en stooor :trøste:
LilleMy Skrevet 10. juni 2005 Forfatter #51 Skrevet 10. juni 2005 BIOPSIEN ER I ORDEN!!!! 1-0 TIL MEG!!!!
LilleMy Skrevet 10. juni 2005 Forfatter #53 Skrevet 10. juni 2005 DAGEN SLUTTER IKKE OG OVERRASKE...... det ser ut til at det er ett normalt svangerskap allikevel! Idag så vi nemlig "noe" INNE I LIVMOREN, "noe" som var 4,4mm!!! Og mine hormonnivåer hadde tre-dobblet seg på to dager - noe som igjen tilsvarer ett normalt svangerskap. Sykehuset vil ha meg inn til ny kontroll tirsdag, både for måling av hormonnivå og for å få bekreftet dagens UL. I dag er jeg visstnok 5,6 uker på vei. Jeg er helt satt ut av alt som har skjedd/ikke skjedd og føler meg glad men samtid tom. Det har vært så mye de siste dagene mentalt sett, så det er vel derfor.... Nå skal jeg prøve å roe helt ned i weekenden, og tenke godt gjennom "tilstanden". Tusen takk til alle dere som har fulgt meg i disse håpløse dagene, det har virkelig både føltes ærlig, nært og varmt :bukke: !
~sikka~ Skrevet 10. juni 2005 #54 Skrevet 10. juni 2005 Så utrolig bra da!!! Har tenkt på deg i hele dag og lurt på hvordan det gikk - hadde ikke tid til å sjekke før nå - så er det så utrolig gode nyheter. Nå ble jeg glad ja! Ta deg god til å tenke i fred og ro nå da. Lykke til uansett hva du gjør.
LilleMy Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #55 Skrevet 14. juni 2005 Har vært på sykehuset idag og bolodprøve og ultralyd igjen. Etter tre besøk der er det nå ingen tvil om at det er ett normalt svangerskap, og ikke utenfor som de først sa.... Med meg hjem har jeg fått ett brev om ny time fredag kl 12, og noen piller for det ene og andre som skal tas samme dag. Ja, det er abort det er snakk om, og jeg håper så inderlig jeg gjør det rette :cry: .
Gjest Milah Skrevet 14. juni 2005 #57 Skrevet 14. juni 2005 Lykke til. Vet at dette må være utrolig vanskelig. Men alt ordner seg til slutt skal du se!
kula Skrevet 14. juni 2005 #58 Skrevet 14. juni 2005 Syns du er en veldig tapper kvinne jeg =) må bare si det! går selv på nuvaring, har gjort det i et år nå..hadde dette skjedd meg så er jeg sikker på at jeg hadde kræsja i veggen... ønsker deg alt godt i fremtiden, det fortjener du sååå! hvertfall etter alt det her...
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2005 #59 Skrevet 14. juni 2005 Huff da Lillemy, vet ikke helt hva jeg kan si for å gjøre dette bedre heller. Men så godt at biopsien var fin, da slipper du hvertfall å bekymre deg over den. Håper det ordner seg snart kjære du :dagensrose:
LilleMy Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #60 Skrevet 15. juni 2005 Takk for gode ord og "hilsninger" i denne tråden alle sammen! Det varmer! Tenkte foresten jeg skulle fortelle at jeg i går var i kontakt med de som står bak NuvaRing (Organon AS), hadde en lang samtale med to ansatte der. Det beklaget selvfølgelig det som har skjedd, men noe jeg synes er langt viktigere er at dette kommer videre og raporteres. Det vil det nå. De har nemlig meldeplikt til legemiddel-myndighetene i Norge og andre land der legemidlet har markedsføringstillatelse, når det skjer avvik knyttet til bruk av deres legemidler. Jeg håper selvsagt at INGEN opplever det jeg nå har erfart med NuvaRing og er jo meget skeptisk til om JEG kan stole på det igjen :-? .....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå