Lita84 Skrevet 5. juni 2005 #21 Del Skrevet 5. juni 2005 Har du ikke tatt en test enda? Huff, hadde ikke klart å gå i uvisse så lenge. Kan du love meg at du går å kjøper en test imorgen? For din OG min skyld Håper du ikke er gravid da - skjønner at det var en grunn til at dere ville ha et prevensjonsmiddel så.. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 5. juni 2005 Forfatter #22 Del Skrevet 5. juni 2005 Joda, kommer den ikke i morgen så får jeg kjøpe en test.... :-? Og ett 5. barn er IKKE aktuellt til tross for at jeg ikke liker alternativet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 5. juni 2005 #23 Del Skrevet 5. juni 2005 Uff..Håper dere slipper å bli stilt med det dillemaet! La oss høre hvordan det går da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 5. juni 2005 Forfatter #24 Del Skrevet 5. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 6. juni 2005 #25 Del Skrevet 6. juni 2005 Har du testet, Lille My? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2005 #26 Del Skrevet 6. juni 2005 Ja, har du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #27 Del Skrevet 6. juni 2005 Har kjøpt test nå i kveld og håper, håper, håper på negativt svar i morgen tidlig. Send meg noen gode vibes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 6. juni 2005 #28 Del Skrevet 6. juni 2005 Kanskje du bare går og gruer deg for noe, LilleMy. *Sender negative vibber med en gang* Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #29 Del Skrevet 6. juni 2005 Håper det..... har jo også andre ting jeg går å gruer for - oppfølging på mammografi..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 6. juni 2005 #30 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg håper nå for din del at dette ordner seg. Så ille at folk som er overbevist om at dem ER ferdige skal være så uheldige (heldig for andre ) å bli gravide. Heller sende det over til noen som vil det Sender negative vibber din vei Men bare for testinga, ikke for de andre bekymringene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 6. juni 2005 #31 Del Skrevet 6. juni 2005 Lykke til med testinga i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2005 #32 Del Skrevet 6. juni 2005 Lykke til Lillemy :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #33 Del Skrevet 7. juni 2005 FUCK, FUCK, FUCK JEG ER GRAVID............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 7. juni 2005 #34 Del Skrevet 7. juni 2005 Har du testet enda? Hvordan gikk det i såfall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 7. juni 2005 #35 Del Skrevet 7. juni 2005 oj shit vi postet samtidig. Crap det var jo ikke akkurat det du ville skulle skje da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 7. juni 2005 #36 Del Skrevet 7. juni 2005 Uf, LilleMy. Kan ikke gjøre annet enn å sende deg en stor varm klem. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2005 #37 Del Skrevet 7. juni 2005 Måte på uflaks da....... Lykke til!! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #38 Del Skrevet 7. juni 2005 Stress, stress, stress.... kan på en måte ikke gjøre annet enn å le - men på den annen side..... Jeg reiser til Spania for 4 og en halv uke i overimorgen - og som om ikke det er nok har jeg en ny runde med brystundersøkelse i morgen tidlig, da ett eller annet er spottet ved forrige udersøkelsen...... Og nå svarer ikke gyn. på telefonen heller...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 7. juni 2005 #39 Del Skrevet 7. juni 2005 Huff, det var da makan på uflaks da. Har egentlig ikke så mye jeg kan si... :trøste: Jeg håper det ornder seg til det beste, på ett eller annet vis, i det minte at gyn. tar telefonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 7. juni 2005 #40 Del Skrevet 7. juni 2005 :o Vil bare gi deg en klem, og håper alt ordner seg uansett hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå