Gjest Vippetang Skrevet 28. mai 2005 #1 Skrevet 28. mai 2005 Har kjøpt en for første gang i mitt liv. Er redd for å få hele greie inn på øyet.. Føler ikke jeg får det til heller. Er det noen spesiell teknikk?
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2005 #2 Skrevet 28. mai 2005 Jeg bruker det ikke slev, men har jo prøvd - og det er ingen fare for at du skal klare å få den inn på øyet. Er bare å sikte godt og klemme til det
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 28. mai 2005 #3 Skrevet 28. mai 2005 Start ved vipperoten og klem forsiktig, hold den inne i ca. 3-4 sekunder og flytt tangen utover og utover for hver gang til du har fått en fin bue på vippene.
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2005 #4 Skrevet 29. mai 2005 Funker ikke på meg, vippene går tilbake til sin orginale form nesten med en gang... (Dvs. rett frem )
Gjest Gjester må velge navn Skrevet 29. mai 2005 #5 Skrevet 29. mai 2005 Funker nok best hvis du har litt bøy på vippene fra før ja! :-)
Dru Skrevet 29. mai 2005 #6 Skrevet 29. mai 2005 Jeg har ikke bøy på vippene fra før, men vippetang funker veldig fint på meg. Samme framgangsmåte som Parvati beskriver. Dersom vippene faller tilbake, kan det kanskje lønne seg å prøve en annen vippetang, for det er veldig kvalitetsforskjell på gummilistene på de forskjellige. Eventuelt å prøve å bøye så nærme inntil rota som overhodet mulig. Uten å klype seg selv i forsøket.
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 29. mai 2005 #7 Skrevet 29. mai 2005 Hvis man har veldig strie vipper som ikke lar seg bøye kan man kjøpe en vippetang med varmeelement, en slik finnes bla. på Lookfantastic.com
Tusseline Skrevet 29. mai 2005 #8 Skrevet 29. mai 2005 Funker ikke på meg' date=' vippene går tilbake til sin orginale form nesten med en gang... (Dvs. rett frem )[/quote'] Skjer det etter du har påført maskara?
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2005 #9 Skrevet 29. mai 2005 Hm, tror jeg skal være glad for at jeg har naturlig "bøy" jeg
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2005 #10 Skrevet 29. mai 2005 Har prøvd begge deler, før mascara og etter mascara, men funker likevel ikke.
Tusseline Skrevet 29. mai 2005 #11 Skrevet 29. mai 2005 Hvilken maskara bruker du? Jeg prøvde meg på flere vanlige maskarer, men formen gikk tilbake til sin naturlige. Deretter tok jeg i bruk vannfaste maskarer, og da funket det som bare det! Anbefales.
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2005 #12 Skrevet 29. mai 2005 Hvis man har veldig strie vipper som ikke lar seg bøye kan man kjøpe en vippetang med varmeelement' date=' en slik finnes bla. på Lookfantastic.com[/quote'] Eller bare varme vippetangen med en hårføner
Gjest Daniella_ Skrevet 30. mai 2005 #13 Skrevet 30. mai 2005 Eller bare varme vippetangen med en hårføner Syns jeg ser det...
Totalya Skrevet 30. mai 2005 #14 Skrevet 30. mai 2005 Dersom man bruker vippetanga etter at man har hatt på mascara, kan vippene knekke, så det anbefales ikke!!! Dersom man setter tanga for nære rota, er det fullt mulig å klemme seg, men da fortsetter man jo ikke... Det er jo bare å slippe opp, og prøve på nytt. Mitt beste tips er å innvstere i en mascara som skal bøye vippene (husk at disse kun skal has på på undersiden av vippene, hvis ikke blir det "krøll"), og ev. kombinere denne med ei vippetang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå