Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei hei, jeg har nå gått på min første Letrozolkur uten hell. Ble altså ikke gravid og har IKM ca i går eller i dag. I går fikk jeg en tyyyynn stripe blod i truseinnlegget, mens i dag har jeg kun fått bittelitt brunt på papiret når jeg har tørket meg. Altså ser ut som litt gammelt blod. Gynekologen har sagt at jeg skal begynne på ny Letrozolkur på syklusdag 3, men det er veldig vanskelig å vite når det er når jeg på en måte ikke har en ordentlig blødning. Kan jeg spørre hvordan dette var for dere? Det jeg frykter nå er at blødningene bare forblir litt sånn tullete og svake nå, og at da dag 3 blir vanskelig å beregne. Forhåpentligvis får jeg full menstruasjon i morgen eller noe, men dersom ikke - hvordan beregne det?

Fant denne:

https://forum.babyverden.no/threads/letrozol-femar.1807623/

Utifra det jeg leser der skal man ikke begynne før man blør ordentlig!

Hilsen C

Endret av -C-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed på fertilitetssenteret i Oslo at jeg måtte begynne den dagen blødningen startet for fullt/ spotting teller ikke😊 

Har aldri hatt problem med at blødningen startet - så vet dessverre ikke hva du gjør om det ikke skjer?💁🏼‍♀️ Ta en telefon til gyn å hør😊

Skrevet

Du må ikke begynne uten at du har hatt skikkelig blødning som blir sagt over her.

jeg har alltid vært på kontroll får å se om jeg eggløsning kommer. Ene gangen så såg gynekologen at det ikke var noen modne folikkler, så jeg ble satt på primolut for å få mens, for det hadde jeg ikke kommet til å få uten mente gyn.

hadde kontaktet gyn for å få primolut, så du får en skikkelig blødning, slik at du kan starte med letrozol igjen 😊

Anonymkode: 62060...408

Skrevet (endret)

Hei igjen dere!

Wooohoooo i ettermiddag nå, utover kvelden har det kommet mer ferskt blod! Ikke nok til å fylle et bind eller måtte ha tampong, men går som sagt med truseinnlegg grunnet lutinuset jeg tok, og har nå måttet bytte det! Ferskt og rødt blod! (sorry sarte detaljer)

Det er mer enn nok til at jeg beregner dette for å være dag 1 iallfall! Så da er det i gang med Letrozol på torsdag! Dette gjorde meg glad nå faktisk! :) 

Tusen takk for svar!

Endret av -C-
Skrevet

Lykke til♥️😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...