Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en person jeg tenkte kunne ble en god venn grunnet god kjemi, lett prat og mye felles.

Men opplever at kontakten med denne personen er litt ustabil. Av og til virker det som personen vil ha kontakt, forteller alt om seg selv og av og til er personen mer vag og vanskelig å forstå. Ikke kjent hverandre lenge.

Føler dette går litt inn på meg og jeg bruker tid på å tenke på det og har bestemt meg for å bare la det være. Vil ikke presse meg på noen. 

Noen som har noen tips om hvordan ikke ta det personlig? 

Anonymkode: 58ffa...6a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I og med at du nevner at av og til vil personen ha mer kontakt er nok rett og slett fordi personen er kontaktsøkende innimellom. De andre gangene personen ikke er kontaktsøkende kan være mange, mye stress, noe som har skjedd i familie, beskjedenhet, angst, trøtt og ikke opplagt nok. Noen ganger er man ikke alltid åpen for å bli kjent, og man skal ikke alltid være det heller. 

Eneste måten å ikke ta det personlig på er å forstå det over, altså forstå at det ikke gjelder deg. Det vil gjelde den personen og dens muligheter til å kunne være kontaktsøkende.

Anonymkode: b230d...ec5

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I og med at du nevner at av og til vil personen ha mer kontakt er nok rett og slett fordi personen er kontaktsøkende innimellom. De andre gangene personen ikke er kontaktsøkende kan være mange, mye stress, noe som har skjedd i familie, beskjedenhet, angst, trøtt og ikke opplagt nok. Noen ganger er man ikke alltid åpen for å bli kjent, og man skal ikke alltid være det heller. 

Eneste måten å ikke ta det personlig på er å forstå det over, altså forstå at det ikke gjelder deg. Det vil gjelde den personen og dens muligheter til å kunne være kontaktsøkende.

Anonymkode: b230d...ec5

Men personen virker åpen for å bli kjent, men kanskje litt ustabil på en måte. 

Mulig personen minner meg om noen fra tidligere og jeg legger litt mye i tilbakeholdenhet som kanskje ikke er der. At det jeg opplever som tilbakeholden er stress, sliten osv.. 

bare tar det litt personlig og ønsker ikke det. 

takk for et godt svar

ts

Anonymkode: 58ffa...6a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...