AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #1 Skrevet 26. november 2019 Jeg lurer på hvorfor er folk så desperate etter å ha sex og når de er single? Får en ikke ligg med noen innen 12 timer så det katastrofe. Det er mer viktigere å få seg en knull enn å tenke på konsekvensene. Det virker som får bare tar til takke med de får om de folk er gifte og har barn fra før av, eller om det er kollegaer på jobb eller ikke hatt seg på en eller annen måte. Er folk så korka dumme eller virker det sånn? De må da gå ann å være singel en del år uten å måtte drive ta alt som en kan komme over. Spesielt så virker som det er damer som lider av dette. Oppgitt singel mann i 30åra som er drittlei av å ha blitt sjekket opp x antall ganger av damer bare for de skal få seg hatt seg. Anonymkode: 66450...db7 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #2 Skrevet 26. november 2019 Har faktisk vanskelig for å tro at x antall damer legger an på deg bare for sex. Kvinner vil stort sett ALLTID ha et forhold til de mennene de ligger med. Så sannheten er vel mer at de har bommet på mann, fordi du avviser alle for forhold. Hvorfor skal folk være singel i mange år? Er ikke som om livet er så forbannet interessant alene. Anonymkode: a6222...f49 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #3 Skrevet 26. november 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hvorfor er folk så desperate etter å ha sex og når de er single? Får en ikke ligg med noen innen 12 timer så det katastrofe. Det er mer viktigere å få seg en knull enn å tenke på konsekvensene. Det virker som får bare tar til takke med de får om de folk er gifte og har barn fra før av, eller om det er kollegaer på jobb eller ikke hatt seg på en eller annen måte. Er folk så korka dumme eller virker det sånn? De må da gå ann å være singel en del år uten å måtte drive ta alt som en kan komme over. Spesielt så virker som det er damer som lider av dette. Oppgitt singel mann i 30åra som er drittlei av å ha blitt sjekket opp x antall ganger av damer bare for de skal få seg hatt seg. Anonymkode: 66450...db7 Luksusproblem? Anonymkode: 634a6...53b
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #4 Skrevet 26. november 2019 En kompis som ble singel etter 10 år, registrerte seg på en nettdatingside og ble ganske overrasket over hvor mange desperate damer som tok kontakt. Han syntes sjekkemarkedet virkelig hadde forandret seg på de ti årene han hadde vært i forhold. Noen inviterte han hjem til seg for sex uten å ha møtt han, ei anna dame troppet opp hjemme hos han før de hadde møttes, og hun begynte å by seg fram nesten med en gang hun kom inn døra. Han ble ganske overrasket over hvor sexfikserte mange av damene var.De sendte mye bilder av pupper og underliv,og det var tydelig at de ville ha noen å knulle. Han syntes faktisk at dette var avtennende og begynte å lure på om hele gjengen var utsultet på sex, eller om de var desperat etter å skaffe seg mann og stifte familie siden de var fra 30-40 år gamle. Anonymkode: 09c61...484
Gjest commeilfaut Skrevet 26. november 2019 #5 Skrevet 26. november 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Oppgitt singel mann i 30åra som er drittlei av å ha blitt sjekket opp x antall ganger av damer bare for de skal få seg hatt seg. Du er sikkert vesentlig mer attraktiv enn meg, for det skjer virkelig ikke meg så ofte, men at sjekkemarkedet endret seg vesentlig i de 8 årene jeg var ute av gamet er det ingen tvil om. Mulig damer 35+ er mer målbevisste enn de ungjentene jeg sjekket før, forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå