Gå til innhold

studerer utenlands.....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så ligger jeg her da, alene med katten, ønsker at jeg bare kunne rulle meg over og tre meg nedpå pikken hans.....er så kåt at  det renner....brukte dildoen i går kveld...….i natt da jeg våknet av at katten ville inn og i morges da jeg våknet..men fremdeles kjenner jeg at jeg vil ha mer.....kroppen skjelver.....kjenner blodet pulserer i vaginaen ,føler meg sår etter sist gang men er likevel så kåt at jeg går på veggene......3 mnd siden sist...………. men typen studerer i utlandet og kommer ikke hjem før til jul 😞 

Anonymkode: cae44...0a8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du jo en god grunn til å glede deg til jul 😊

Skrevet
25 minutter siden, Resignert skrev:

Da har du jo en god grunn til å glede deg til jul 😊

Ja du sier noe der, gleder meg som en unge, kanskje det ikke er bare nissen som "kommer" hahaha

Skrevet

Du vil ha sex med en katt? 

Skrevet

Student tiden er nokk vanskelig hvis man ikke har noen som studerer på samme sted som dg

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja du sier noe der, gleder meg som en unge, kanskje det ikke er bare nissen som "kommer" hahaha

Var også adskilt fra kjæresten da jeg studerte et annet sted i landet. Kan vel si det ble heftig og deilig de periodene vi kunne være sammen 😊

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, The Kitten skrev:

Du vil ha sex med en katt? 

😂😂 ser slik ut ja!

Nei kåtheten går aldri ut av kroppen, jo mere jeg prøver jo værre blir det, helt tll jeg møter noen som er værre enn meg😉😘

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...