AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #1 Skrevet 26. november 2019 Møtte en bekjent på butikken, vi har igrunnen alltid kjent hverandre. Det var skolens kjekkeste og drar fortsatt utseendet med seg - for å si det sånn (kanskje derfor settingen ble så pinlig og stusselig). Vi traff hverandre for 4år siden på et réunion , danset som bare det, men begge var i et forhold, så det ble bare med det. Men merkeg vi begge flørtet litt😏 Jeg er fortsatt i forhold, men ikke han. Jeg hadde med barnet mitt som febrilsk skulle ha oppmerksomheten min da jeg spurte om alt gikk fint, han fikk aldri svart fordi jeg måtte ta fra barnet mitt alt han hadde kjesket med seg i butikken. Tingen var at han bare så på meg og smilte, holdt et blikk mot meg lenge. Tenkte da at han syntes jeg var rar og smilte av det, men når jeg tenker etter så ga han meg det samme blikket som for 4år siden på dansegulvet. Den gang blunket han til meg og veide meg skikkelig opp og ned. Man kan jo tolke blikk på flere måter, selfølgelig. Hvordan tolker dere hans væremåte idag? Han fikk nesten ikke sagt noe og jeg følte meg som en rar, vimete klovn. 🤡 Gud, enkelte dager er bare alt galt, eller deg føltes galt - men håper deg bare er "rare" meg som tror det. 😅 Anonymkode: e1c1b...16c
DrueSmoothie Skrevet 26. november 2019 #2 Skrevet 26. november 2019 Jeg tenker at dersom du er i ett forhold så skal du ikke tenke på han mente, for det bør være irrelevant for deg 40
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. november 2019 #3 Skrevet 26. november 2019 Jeg forstår ikke helt hvorfor du henger deg opp i dette..
SoWhat? Skrevet 26. november 2019 #4 Skrevet 26. november 2019 Skjønner heller ikke hvorfor dette er viktig. Helt ok å flørte litt uskyldig på div sammenkomster, men bli så opptatt av å møte han i butikken? Du har jo barn og er i et forhold? 8
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #5 Skrevet 26. november 2019 Det er veldig tydelig at du ønsker at han skal flørte med deg. Det kan nok ofte føre til selvbedrag. Anonymkode: c2e8b...044 13
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #6 Skrevet 26. november 2019 Alle ser at du har lyst på han. Du prøver å si til deg selv at dette kan du ikke gjøre, du prøver med fornuft, men du tenker mye på denne mannen nå og ønsker å ha sex med han. Hva med å tenke mye på han når du onanerer? Til slutt blir det rutine, og du glemmer han kanskje og kan fokusere på familien din igjen. Anonymkode: 516d0...c17 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #7 Skrevet 26. november 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig tydelig at du ønsker at han skal flørte med deg. Det kan nok ofte føre til selvbedrag. Anonymkode: c2e8b...044 En ting er jo at jeg syntes han er kjekk. En annen ting var om han tenkte det samme om meg? Han kikket så lenge. Det kan være fordi jeg stresset så utrolig, eller om det var atvhan "likte" det han så. Nei, jeg er ikke så svak for han. Mannen min har vært utro ei gang i vårt lange forhold, så muligens derfor jeg har lagt mitt syn på han jeg har kjent gjennom mange herrens år. Når det også er sagt, kunne jeg ikke tenkt å være utro. Men fin mann, det skal han ha! 😏 Anonymkode: e1c1b...16c 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #8 Skrevet 26. november 2019 1 time siden, DrueSmoothie skrev: Jeg tenker at dersom du er i ett forhold så skal du ikke tenke på han mente, for det bør være irrelevant for deg Men er det ikke innafor å tenke litt over det da det ble et langt blikk-kontakt? Flørt er lov, men viktig å klare å ikke bikke over grensen. For all del, jeg syntes det var en klein setting. Ingen romantisk følelse, heller en dum og stressende greie fra min side. Anonymkode: e1c1b...16c
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #9 Skrevet 26. november 2019 Høres ut som du har lavt selvbilde og elsker tanken på at en kjekk mann flørtet med deg. Så du mister hode og ettertanke. Du burde fokusere mer på hva i hlevete denne mannen gjør når han vet du er i et forhold og som flørter selv om han har en kjæreste. Dette høres ut som en notorisk utro mann som tar de kvinnene som er dumme nok til å bli smigret av han og dumper de etterpå. Å være utro med kjæresten sin er sannsynligvis ikke et problem for han. Få deg litt selvrespekt og slutt sikle etter alle mannebein som gir deg en lillefinger av oppmerksomhet Anonymkode: 1e97c...c14
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #10 Skrevet 26. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du burde fokusere mer på hva i hlevete denne mannen gjør når han vet du er i et forhold og som flørter selv om han har en kjæreste. Jeg har mann, han er singel. Mener du det er galt av han å kikke så lenge? Mener når man ikke prater til hverandre, men holder blikket fortsatt. Ikke ønskelig setting, uansett hvor kjekk mannen er. Ts Anonymkode: e1c1b...16c
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #11 Skrevet 26. november 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Få deg litt selvrespekt og slutt sikle etter alle mannebein som gir deg en lillefinger av oppmerksomhet Alle vi mennesker er nok glad i det. Ikke sikkert han mente noe ved det. Ts Anonymkode: e1c1b...16c
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #12 Skrevet 26. november 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle ser at du har lyst på han. Du prøver å si til deg selv at dette kan du ikke gjøre, du prøver med fornuft, men du tenker mye på denne mannen nå og ønsker å ha sex med han. Hva med å tenke mye på han når du onanerer? Til slutt blir det rutine, og du glemmer han kanskje og kan fokusere på familien din igjen. Anonymkode: 516d0...c17 Nei, dette ble bare helt feil. 😄 La bare merke til dette idag. Anonymkode: e1c1b...16c
Jr.Garcon Skrevet 26. november 2019 #13 Skrevet 26. november 2019 7 timer siden, DrueSmoothie skrev: Jeg tenker at dersom du er i ett forhold så skal du ikke tenke på han mente, for det bør være irrelevant for deg Amen!! 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #14 Skrevet 26. november 2019 Hadde man ikke vært i et forhold da, så hadde det vært en akseptabelt flørt. 🧐 Anonymkode: e1c1b...16c
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #15 Skrevet 26. november 2019 9 timer siden, DrueSmoothie skrev: Jeg tenker at dersom du er i ett forhold så skal du ikke tenke på han mente, for det bør være irrelevant for deg Poenget var jo om han gjorde det for at jeg helt åpenbart skulle se det. Det virket sånn Anonymkode: e1c1b...16c
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #16 Skrevet 27. november 2019 Han finner deg attraktiv Anonymkode: 233ba...068
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #17 Skrevet 27. november 2019 Jeg lar samtalen bli klein for å sikre meg at de ikke snakker til meg igjen. Fungerer veldig bra. Anonymkode: 80b89...f10
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #18 Skrevet 27. november 2019 8 timer siden, 29_j skrev: Å stirre noen direkte inn i øynene utløser en opphissende reaksjon i oss – både på godt og vondt. Hvordan opphisselsen utvikler seg avhenger nemlig av hvem det er som stirrer på deg. Er det for eksempel en lite attraktiv person, vil du kanskje oppleve mer frykt enn tiltrekning. Er det derimot en kjekkas vil hjernen din tolke det som et seksuelt signal og svare ved å gjøre kroppen din klar for sex. De fleste ser tilbakestående ut når de er opphisset, virker det som ... Anonymkode: 80b89...f10
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #19 Skrevet 27. november 2019 En meget ubehagelig situasjon å stå i mener nå jeg😅 Men det er jo klart at hvis man får en dyp øyekontakt med en du har en hverdagslig prat med/møter på, kan jo tyde på en seksuell formidling. Eller mener noen at det er helt normalt? Anonymkode: e1c1b...16c
Troverdigheten Skrevet 29. november 2019 #20 Skrevet 29. november 2019 På 26.11.2019 den 12.03, DrueSmoothie skrev: Jeg tenker at dersom du er i ett forhold så skal du ikke tenke på han mente, for det bør være irrelevant for deg Dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå