AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #1 Skrevet 26. november 2019 Hva er den korteste perioden man kan leie? Si at man bare ønsker å leie i f.eks 2 måneder fordi man ikke har noe sted midlertidig. Er det mulig? Eller er det bedre å bare bo på hotell da?? Takk.. Anonymkode: b22fc...912
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #2 Skrevet 26. november 2019 Har alltid lurt på om man kan si opp leieperioden når som helst? Anonymkode: b22fc...912
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #3 Skrevet 26. november 2019 Planen var å kjøpe bolig snart, men det tar litt lenger tid enn anntatt. Så da sitter man der da... trenger et sted å være i julen. Anonymkode: b22fc...912
Missbehave Skrevet 26. november 2019 #4 Skrevet 26. november 2019 Du er ikke bundet til å bo et sted så så kenge med mindre det står i kontrakten. Du har likevel oppsigelsestid å forholde deg til. Det finnes flere som leier ut for korttidsleie også.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #5 Skrevet 26. november 2019 Akkurat nå, Missbehave skrev: Du er ikke bundet til å bo et sted så så kenge med mindre det står i kontrakten. Du har likevel oppsigelsestid å forholde deg til. Det finnes flere som leier ut for korttidsleie også. Virker som de fleste bare tilbyr kortidsleie som er sjeldent mindre enn 1 år. Det er for lenge for meg... 😕 Så hva skal jeg gjøre da? Anonymkode: b22fc...912
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #6 Skrevet 26. november 2019 Blir så stresset at jeg ikke klarer å tenke... Var ikke slik jeg så for meg at ting skulle bli. Anonymkode: b22fc...912 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #7 Skrevet 26. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Virker som de fleste bare tilbyr kortidsleie som er sjeldent mindre enn 1 år. Det er for lenge for meg... 😕 Så hva skal jeg gjøre da? Anonymkode: b22fc...912 Tenk på huseierne, de trenger pengene de får for leia til lån og div. De må ha det forutsigbart. Anonymkode: a6db3...b68
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #8 Skrevet 26. november 2019 Prøv å legg ut annonse på finn. Mange legger ikke ut utleieboligene sine da de ofte rennes ned av telefoner fra folk som vil leie. Jeg gjorde det en gang og fikk en del henvendelser fra folk som ikke hadde annonse ute. Anonymkode: b41b2...0cd
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #9 Skrevet 26. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenk på huseierne, de trenger pengene de får for leia til lån og div. De må ha det forutsigbart. Anonymkode: a6db3...b68 Ja, såklart. Jeg forstår jo at de trenger det... Men jeg trenger også et sted å bo midlertidig... Anonymkode: b22fc...912
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #10 Skrevet 26. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Prøv å legg ut annonse på finn. Mange legger ikke ut utleieboligene sine da de ofte rennes ned av telefoner fra folk som vil leie. Jeg gjorde det en gang og fikk en del henvendelser fra folk som ikke hadde annonse ute. Anonymkode: b41b2...0cd Jeg har mest lyst å leie av ikke-private, da jeg hører at de ofte er mye tull rundt betaling osv. Men kanskje jeg skal prøve forslaget ditt.. Men blir du ikke litt skeptisk av folk som ikke har annonse ute også plutselig tar kontakt at du kan få leie? Anonymkode: b22fc...912
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #11 Skrevet 26. november 2019 Denne tiden av året så hadde jeg faktisk ringt campingplasser med hytter og prøvd å forhandle en rimeligmpris på mndleie.De har ikke så mye besøkende på denne tiden og kan gi edre priser, og med mulighet for forlengelse. Anonymkode: eb474...0d6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #12 Skrevet 26. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Denne tiden av året så hadde jeg faktisk ringt campingplasser med hytter og prøvd å forhandle en rimeligmpris på mndleie.De har ikke så mye besøkende på denne tiden og kan gi edre priser, og med mulighet for forlengelse. Anonymkode: eb474...0d6 Hm, kanskje skulle prøvd det... Men tenker at det kan bli ganske kaldt der nå når vinteren kommer. Hvis det ligger for øde, så er det også et problem da jg har ikke bil. Hmm.. Anonymkode: b22fc...912
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #13 Skrevet 26. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mest lyst å leie av ikke-private, da jeg hører at de ofte er mye tull rundt betaling osv. Men kanskje jeg skal prøve forslaget ditt.. Men blir du ikke litt skeptisk av folk som ikke har annonse ute også plutselig tar kontakt at du kan få leie? Anonymkode: b22fc...912 nei, blir ikke skeptisk. Tenker tvert imot det kan være ganske lurt enkelte områder. Feks da tanta mi skulle leie ut leiligheten midt i Kristiansand fikk hun over 120 telefoner fra folk som ville leie. Det ble bare stress for henne. Anonymkode: b41b2...0cd
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #15 Skrevet 26. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Airbnb Anonymkode: 76876...213 Problemet er at da leier de ofte ut til flere... Jeg ønsker å bo alene. Har ikke kapasitet til å være rundt masse mennesker. Men har ikke noe erfaring med Airbnb så det er sagt... Anonymkode: b22fc...912
newman01 Skrevet 26. november 2019 #16 Skrevet 26. november 2019 Det er mange som leier ut hus og leilighet for korte perioder når de skal på ferie. F.eks folk som reiser 3mnd til Asia, på seiltur osv.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #17 Skrevet 26. november 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at da leier de ofte ut til flere... Jeg ønsker å bo alene. Har ikke kapasitet til å være rundt masse mennesker. Men har ikke noe erfaring med Airbnb så det er sagt... Anonymkode: b22fc...912 Hvis du leier en leilighet gjennom airbnb, så er det jo bare du som bor der. Er ikke slik at du må dele soverom med noen andre... Anonymkode: 288a2...70b
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #18 Skrevet 26. november 2019 Noen profesjonelle utleiere leier ut på kort tid, for eksempel Frognerhouse. Det koster ofte mer da. Anonymkode: df99e...f65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå