AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #1 Skrevet 26. november 2019 Og jeg kan såklart ikke gjøre noe med det! Når jeg hører folk gi barnet sitt det navnet jeg skulle ha gitt, så er det nesten så det knyter seg i magen alyså. Angrer sååååå! Sier ikke navnet hans blant folk, blir mye at jeg sier «han størstemann» til oss. Hjelp meg å snu tankegang!! Anonymkode: f8501...929
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #2 Skrevet 26. november 2019 Hvorfor valgte du et navn du synes er så stygt at du ikke vil si det høyt? Anonymkode: 454e5...7be 47
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #3 Skrevet 26. november 2019 Er navnet Alvin? Anonymkode: 0d499...82e 10
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 26. november 2019 #4 Skrevet 26. november 2019 (endret) Godt at det ikke er du som bærer navnet da. Altså, hva kan man si. Hvorfor velge et navn du tydeligvis ikke liker? Og hvordan kan du ikke like navet når barnet ditt heter det? Edit: og hvis det er Ronny - da skjønner jeg! Bytt navn før barnet er gammel nok til å bestemme. Ikke la navnet gjøre barnet kriminell. Endret 26. november 2019 av BangersBeans&Mash
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #5 Skrevet 26. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er navnet Alvin? Anonymkode: 0d499...82e ?? Anonymkode: 1dc13...fc2 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #6 Skrevet 26. november 2019 Hvorfor gav du han det navnet da? Anonymkode: 3aaf8...bde 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #7 Skrevet 26. november 2019 Noen som har kommentert at navnet hans ikke er fint? Hva synes mannen din? Som andre sier så er det han så bærer navnet, og det er hans navn, ikke ditt navn. Anonymkode: 0d499...82e 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 Populært innlegg #8 Skrevet 26. november 2019 Er nok mange som kommer til å få samme problem som deg etter hvert. Alle de som lager egne navn på barna sine. Skrekk og gru. Anonymkode: c8150...19d 55
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #9 Skrevet 26. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er nok mange som kommer til å få samme problem som deg etter hvert. Alle de som lager egne navn på barna sine. Skrekk og gru. Anonymkode: c8150...19d Navnet Ea er et eksempel på det. Anonymkode: 3b02a...db3 22
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #10 Skrevet 26. november 2019 Jeg angrer litt på navnet til vår 12-åring 😅 Men han liker det veldig godt selv, og jeg har bare bestemt meg for å si det med stolthet og ikke være flau. Vi valgte et navn utfra hva som var in akkurat da, uten å reflektere så mye over det. Kan ikke skylde på at jeg var ung og lite utdannet heller, for det var jeg ikke. Det er et navn noen elsker og noen sikkert misliker, men sånn er vel sikkert alle navn. Det er ikke så vanlig navn, men det er noen på skolen og i nærmiljøet som heter det samme som han, og jeg synes det er fint når jeg hører det på andre. Men må stadig ta meg i å tenke hvorfor vi ikke valgte ett annet navn. Men som sagt: han liker det veldig godt selv 😁😊 Anonymkode: aeb02...169 10
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 Populært innlegg #11 Skrevet 26. november 2019 Helt ærlig! Her må du legge bort dine egne behov altså! Stakkars sønnen din, du ødelegger jo navnet for han også når du ikke tør omtale han ved navn, men sier størstemann. Voks opp og ta deg sammen, ikke for din egen del, men for sønnen din! Anonymkode: af92c...ee0 52
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. november 2019 #12 Skrevet 26. november 2019 Hvorfor i all verden valgte du et navn du ikke liker på han,da?🙉
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #13 Skrevet 26. november 2019 Det viktigste er jo hva han selv synes om det. Han kan endre på det senere om han vil. Jeg likte ikke mellomnavnet mitt og fikk det lovlig byttet som 16-åring. Tok bare en mail og 3 dager å få det godkjent. Kjempelett gjort og ingen har reagert på det! 🙂 Anonymkode: 34ef4...cbb 3
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 26. november 2019 #14 Skrevet 26. november 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt ærlig! Her må du legge bort dine egne behov altså! Stakkars sønnen din, du ødelegger jo navnet for han også når du ikke tør omtale han ved navn, men sier størstemann. Voks opp og ta deg sammen, ikke for din egen del, men for sønnen din! Anonymkode: af92c...ee0 Ja🙌🏼
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #15 Skrevet 26. november 2019 Bra det ikke bare er meg, bare at det gjelder begge mine barn. Inngiftet i jordbruksfamilie, hvor det er vanlig at navnene går i arv. Gubben min heter det samme som bestefaren sin. Det var svigermor som overtalte meg til å velge navn som tilhørte slekta, både fornavn og mellomnavn. Yngste blir tenåring neste år og ekteskapet halter, noe som gjør meg enda mere bitter over at jeg ikke bare stod på mitt og valgte navn JEG syntes var fine. Istedet fikk svigers og gubben vilja si med "budeienavn" #bygda.... Anonymkode: 91e8e...c2c 17
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #16 Skrevet 26. november 2019 Nei vet du hva, ta deg sammen! Dette er et så ikke-problem! Sett det i et jævla perspektiv. Er navnet viktigere enn helse feks? Start å si savnet hans din nepe Anonymkode: f664a...940 8
Mezzosoprena Skrevet 26. november 2019 #17 Skrevet 26. november 2019 Du sier ikke navnet hans høyt engang? Da håper jeg virkelig han heter Adolf eller Vidkun eller noe... Jeg mener, ærlig talt - skjerp deg!!! 8
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #18 Skrevet 26. november 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Navnet Ea er et eksempel på det. Anonymkode: 3b02a...db3 Nei, det er et gammelt keltisk kvinnenavn som fortsatt er i bruk i mange land. Anonymkode: 8176c...206 16
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #19 Skrevet 30. november 2019 Det verste er når jeg hører det navnet jeg skulle valgt då knyter det seg i magen og jeg blir minnet på at jeg valgte feil. Det navnet jeg skulle valgt og som vi bare var innom er oppkalling fra begge sider, det er et tidløst og veldig vanlig navn. Så det er mange gutter som får dette navnet nå- og da blir jeg bare lei meg siden vi ikke valgte det. Blir minnet på hvor fint det er. Får bare prøve å snu tankegangen litt(mye).. Anonymkode: f8501...929 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #20 Skrevet 30. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det verste er når jeg hører det navnet jeg skulle valgt då knyter det seg i magen og jeg blir minnet på at jeg valgte feil. Det navnet jeg skulle valgt og som vi bare var innom er oppkalling fra begge sider, det er et tidløst og veldig vanlig navn. Så det er mange gutter som får dette navnet nå- og da blir jeg bare lei meg siden vi ikke valgte det. Blir minnet på hvor fint det er. Får bare prøve å snu tankegangen litt(mye).. Anonymkode: f8501...929 Hva synes han om navnet selv da? 💛 Anonymkode: aeb02...169 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå