AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #1 Skrevet 26. november 2019 Har det siste året vært singel og har vært ute på byen ved enhver anledning, noe som har ført til sexxuelle utskeielser med ett høyt antall jenter. Når jeg tenker etter så har en veldig høy andel vært alenemødre som var usedvanlig lette å sjekke opp. Finnes det noen forklaring på hvorfor alenemødre er så mye lettere å sjekke opp enn single jenter uten barn ??? Anonymkode: ba370...521
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #2 Skrevet 26. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det siste året vært singel og har vært ute på byen ved enhver anledning, noe som har ført til sexxuelle utskeielser med ett høyt antall jenter. Når jeg tenker etter så har en veldig høy andel vært alenemødre som var usedvanlig lette å sjekke opp. Finnes det noen forklaring på hvorfor alenemødre er så mye lettere å sjekke opp enn single jenter uten barn ??? Anonymkode: ba370...521 Jeg har motsatt erfaring😕 De aller aller fleste alenemødrene velger å prioritere barna og ligger ikke med hvem som helst nei. Anonymkode: c64aa...c15 1
Whistler Skrevet 26. november 2019 #3 Skrevet 26. november 2019 Det er nok heller det at du prefererer alenemødre som er forklaring på hvorfor du setter opp hovedhypotesen til å være at de er desperate. Hvilket statistisk grunnlag har du? Antall av hver kategori og antall feilede forsøk? 1
Christina82 Skrevet 26. november 2019 #4 Skrevet 26. november 2019 Ryddet for avsporing. Ninab82, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå