Gå til innhold

Liker dere damer dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eller spørsmålet blir litt for direkte frem. Men hvis jeg skulle spørre dere, hvor mye liker dere å bli slikket nede slik som jeg liker å gjøre med dama? Jeg liket å slikke dama mi nedentil... Og da mener jeg alt. Fitta, rompehullet, rompeballene.. ja alt sammen! Jeg synnes det er sexy og liker det. Dama er litt mer tilbakeholden på dette, men dette har mer med hennes selvtillit å gjøre. Hun tror hun ikke er sexy nok eller at hun er litt lubben.. men jeg bare ELSKER å kysse, leke og slikke henne over alt, spesielt i midt-området som er da kjønnsleppene og rompa og rumpehullet..

Er dette noe dere damer liker? Eller i det minste er det OK? Er dette noe som er mer for mannen sin skyld eller deres? Hvor mye nytelse gir det dere i grunn?

Anonymkode: 0b8c7...3e4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aller best er det når kjæresten min presser tunga inn i rumpehullet.

Anonymkode: ce40a...350

Skrevet

Meg gir det null og nix, helt turn off.

Anonymkode: feda0...6bc

• Liker 2
Skrevet

Fitte og rompehull, helt supert om jeg er i humør. Rompeballer er jeg mer skeptisk til. Kyssing er supert, men slikking? Ikke helt min greie tror jeg. 

Anonymkode: c45e2...cd7

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg liker dette. Men ikke at menn gjør det :fnise:

Anonymkode: 21703...cda

Gjest BangersBeans&Mash
Skrevet

Jeg hater å bli slikket bak. Helst bare rundt klitoris. Det hender mannen beveger tunga nærmere vagina, men som regel trykker jeg da kroppen litt ned slik at han havner på klitten igjen. Rumpa gir meg ingenting. Syns det er ekkelt. 

Skrevet

Her vil du få like mange svar som det finnes damer. Det er ikke sånn at alle damer liker samme tingen, men rent fysisk har damer flest nerver i klitoris og vil ofte få mer ut av stimuli på den enn andre områder. Så du må faktisk bare spørre dama di sjøl, og gjøre det hun liker. Generelt i befolkningen virker det som om flere er skeptiske til ting med rumpa enn de som liker det, både menn og damer, så her bør du være litt forsiktig og prøve deg fram, hør hva dama vil.

Anonymkode: 9f91a...8ff

• Liker 1
Skrevet

Liker ikke å bli slikket. 

Anonymkode: ead98...c4d

• Liker 1
Skrevet

Jeg selv elsker å bli slikket!
Noe av det beste jeg vet! 

Vil bli slikka på klitoris til jeg kommer! 
Det å bli slikka rundt og i rompa osv, hvis mannen liker det, så værsegod, Det er jo bare pirrende og digg! Man er jo rein når man skal ha oral! En dysjer jo først, så ser da ikke problemet med det 😅👌🏽 

Min x’mann elska at jeg slikka han der, han ble dødskåt! 

Min nåværende mann har jeg ikke gjort det på, eller forsøkt, pga han ikke shaver det området, ellers hadde jeg nok sett om han også likte det! ;) 

kvinne.26

Anonymkode: b1a0b...c34

Skrevet

Hvorfor sånne clickbait overskrifter?

Kunne du ikke bare skrevet "Hvor mye slikking nedentil setter du pris på".

Det meste kan gjøres riktig og det meste kan gjøres galt. Det er kommunikasjon og stemning underveis som er greia. Etterhvert kjenner jeg partner såpass godt at denne vet hva jeg setter pris på, og kan gå mer rett på.

På rumpeballene kan jeg vel sette pris på en tungespiss som en videreføring av å bli kysset. Men slafsing som både gjør det vått og kaldt.... da ville nok tankene gått mer i retning av hvor nærmeste håndkle befinner seg...

Hvis din partner har gitt uttrykk for å ikke være komfortabel med noe og du tilskriver det hennes "dårlige selvtillit", så skurrer det litt. Det virker som om du gjør et poeng ut av å være så begeistret for henne og hennes kropp at det å overkjøre hennes tempo skal være en bra ting. 

Med mindre dere leker et slags rollespill, er det nok færre enn du tror som setter pris på det.

Anonymkode: 83af1...637

Skrevet

Det er ikke favoritten, men det er veldig behagelig. Som å bli kilt på ryggen. Og jeg liker hvor kåt mannen min blir av det. Kuken strutter og dirrer av kåthet

Anonymkode: 45296...b34

• Liker 1
Skrevet

For å være ærlig så vet jeg ikke.. Kjæresten har aldri gjort noe slik på meg. Men med tanke på at han har sagt det byr han i mot hadde jeg nok ikke synes det var veldig behagelig om han plutselig gjorde det.

Anonymkode: 292e4...f45

Skrevet

Ja, jeg liker å bli slikket overalt. 

Anonymkode: 85ffd...bec

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke favoritten, men det er veldig behagelig. Som å bli kilt på ryggen. Og jeg liker hvor kåt mannen min blir av det. Kuken strutter og dirrer av kåthet

Anonymkode: 45296...b34

Jeg har også denne oppfatningen av at dette blir mest for min egen del. hun har også sagt at dette er mest behagelig slik som du sier. Som om det var kiling eller en rolig mesasje over ryggen. Altså mer den følelsen.. Hun har ikke noe imot det, og vet at jeg liker det. Kroppen hennes er bare så sexy.. og jeg har en egen greie når det kommer til rompa hennes :)

Jeg ville bare høre flere andre sin mening.

Anonymkode: 0b8c7...3e4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...