AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #1 Skrevet 26. november 2019 Jeg har ikke lyst til å dra på julebordet i år for jeg har enten ingen eller veldig lav interesse for 50% av mine kollegaer. Vi er vel 15 ansatte, og det er veldig stor samling av splitt og hersk personligheter.. Trodde først jeg hadde lyst for den andre halvdelen, og sa ja, men nå kjenner jeg stikk motsatt. generelt er jeg glad i mennesker og det sosiale, men dette gir meg nesten litt dårlig følelse i hele kroppen. Spesielt når man må bidra økonomisk selv til julebordet, og virkelig kjenner på manglende lyst til å bruke tiden min på det. julebordet er neste lørdag, og aner ikke hvilken «unnskyldning» jeg kan legge frem som ikke blir sett stygt på. Anonymkode: d41ea...2a5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #2 Skrevet 26. november 2019 Si du er invitert bort og takket ja til dette før du visste om julebordet. Men du trenger ikke forklare deg heller, bare å si at du ikke kommer. Hva folk måtte mene og tenke om det får være opp til de. Anonymkode: 135b9...2df 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #3 Skrevet 26. november 2019 Bare si at du er syk tidlig lørdagsmorgenen. Det var en som ble syk på julebordet jeg var med på å arrangere, og sånt skjer på denne tiden av året og det er ingen som vil tenke noe over det. Anonymkode: ad4cf...216
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #4 Skrevet 26. november 2019 Ja, får se hva jeg velger. Begge forslagene var veldig gode. Takk Anonymkode: d41ea...2a5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #5 Skrevet 26. november 2019 Et julebord kan være veldig positivt. Få treffe kollegaer på andre arenaer enn ellers.. kanskje du kommer nærmere de du ikke har så godt forhold til. Anonymkode: 68f77...91a
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #6 Skrevet 29. november 2019 Meld deg av nå, før du må betale. Man trenger ingen unnskyldning for ikke å gå, men noen ganger har man nek til kolleger som maser om hvorfor man ikke skal være med. De slutter å mase etter et par år. Anonymkode: bb63b...870
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå