*Lillian* Skrevet 5. september 2002 #1 Del Skrevet 5. september 2002 (Dette innlegget høres kanskje teit ut, men det er fakta faen!) Hva gjør jeg når sexen i forholdet føles som "plikt"? Jeg har aldri følt det sånn før, men etter en heller laber (dårlig) sexopplevelse for noen uker siden har jeg totalt mistet sexlysten.... :-? Jeg fortsetter å ha sex med sambisen, for det er ikke hans skyld med den dårlige opplevelsen... Dessuten er sambisen en Gud i senga, men jeg har liksom ikke lyst på sex etter denne opplevelsen... Det var en så stor skuffelse atte fysj! :oops: Så jeg føler nesten at jeg har sex med ham innimellom bare av plikt. Slik skal det jo ikke være, men hva kan jeg gjøre? Jeg gir ham sex fordi jeg synes han fortjener det, kan jo ikke gå i mange uker uten sex bare fordi jeg ble så skuffet for noen uker siden.... Noen tips om hva jeg kan gjøre slik at jeg ikke føler jeg gir ham sex for å "være snill"??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms.sofie Skrevet 5. september 2002 #2 Del Skrevet 5. september 2002 var den dorlige følelsen noe me han å gjøre eller var det noe som du så som gjorde utslag?? det jeg ville ha gjort(vanskelig, ja) var å pratet med han, å fått han til å forstå at du trenger tid til å bearbeide følelsene dine og den dårlige sexopplevelsen din. du sier han er en gud i senga(sukk... ) så er han vel ganske tolerant, eller hva??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. september 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 6. september 2002 Nei, den dårlige opplevelsen hadde ingenting med han å gjøre... Jeg kan ikke prate med ham om det, for jeg vil ikke risikere å ødelegge sexen for ham pga det... Joda, han er ganske tolerant, men som sagt så hadde den dårlige sexopplevelsen ingenting med ham å gjøre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 6. september 2002 #4 Del Skrevet 6. september 2002 *Lillian*, sånn å forstå, den var med en annen fyr. Jaja, sånn jeg ser det så er du litt lei av denne karen uansett, så hvorfor ikke bare gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. september 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 6. september 2002 Vinga, har jeg skrevet at det var med en annen fyr? Dessuten begynner det å bli en stund siden jeg var "så lei ham" som du skriver, og vi har ordnet opp i en del av problemene våre nå... (Forresten var det ikke engang jeg som har nevnt andre problemer, det var vel nath... ) Dessuten hadde ikke de problemene vi har hatt noe som helst med denne saken å gjøre, så vennligst ikke bland inn andre gamle tråder med denne..... Jeg forlater ham ikke pga en dårlig seksuell opplevelse, da, vettu, er du helt grønn eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 6. september 2002 #6 Del Skrevet 6. september 2002 Nei jeg er lilla Sorry at jeg misforsto da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isla Skrevet 7. september 2002 #7 Del Skrevet 7. september 2002 Snakk med ham! Du trenger ikke fortelle hva det egentlige problemet er... Men få han til å forstå at du er inni en periode hvor du ikke har så mye lyst på selve sexen. Men om du vil ha kos av han så må du si det, mye kosing kan jo gi tilbake lysten på heit elskov :blunke: Du har lyst å gi han sex fordi han fortjener det sier du. Men fortjener han sex med en som føler det som en plikt? Hadde du likt at han så på det som en plikt å ha sex med deg? Snakk og kos dere er mitt råd - la sexlysten komme tilbake gradvis. Om du fortsetter slik de holder på nå kan du ende opp med null sexlyst senere fordi du følte deg "tvunget" til å ha sex da du ikke følte for det. Og det tjener ingen av dere på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 7. september 2002 #8 Del Skrevet 7. september 2002 Hmmm... Syns det virker som om du trenger å jobbe litt med bildene du har i hodet ditt. Det psykiske kan man ofte styre litt selv, iallefall over lang tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 7. september 2002 #9 Del Skrevet 7. september 2002 Pliktsex er håpløst. Gjør da heller som dama mi og gi fa*n i å ha sex i det hele tatt. Husk allikevel å få ham til å føle seg attraktiv. Hjelp ham gjerne dersom du klarer det, men ikke gjør noe du egentlig ikke har lyst til. Det vil bare gjør problemet enda større. Vent med å ha sex til du er kåt, og dersom det går veeeldig lenge mellom hver gang, oppsøk sexolog. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 7. september 2002 #10 Del Skrevet 7. september 2002 Du er inne i en vond sirkel. Pliktsex får ikke lysten tilbake, det bare utsetter den dagen den plutselig er tilbake. Kevin hadde godt råd; la være å ha sex. Han er tolerant som du sier, så han vil forstå at du har en dårlig periode - og ikke at det er han eller dere som er "dårlig". Avtal å ha kosekvelder der dere skal avstå fra sex. Bare masse kjæling, massasje og så kun sove etterpå. Hvis du orker slik kjæling, da. Ikke tving deg selv til noe som helst. Prøv å la være å tenke på at du snart må få lysten tilbake. Godta at det er slik nå - og kan være slik lenge. Plutselig en dag er du i gjenge igjen - det lover jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå