Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt en reseptbelagt krem som heter Skinoren pga. mye pigmentflekker. Den er egentlig for uren hud, men har også effekt på pigmenter. Brukte den i 1,5 måned med bra resultat, så gikk jeg over til Emma S sin serie. Bruker rens, niacinamide og fuktighetsserum morgen og kveld, i tillegg til peeling 2 ganger i uka. Har brukt den i 5 uker nå hver dag. Men nå har venstre kinnet mitt blitt veldig kvisete, har poppet ut flere kviser der. Når jeg spør Emma S kundeservice sier de at jeg skal kutte ut niacinamide og peeling og kun prøve rens og serum en periode. 

men er det ikke slik at det kan ta en stund før huden tilpasser seg nye kremer, og at den kan bli mer uren i den perioden? Bør jeg begynne å kutte ut produkter allerede? Fikk også dag- og nattkrem i samme serie i gave i går og vil jo gjerne bruke disse. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke anbefalt at man starter på flere produkter samtidig, men at man starter på ett produkt hver fjortende dag.

Jeg mistenker at jeg får kviser av niacinamide. Kanskje du og gjør det?

Anonymkode: fa9e7...a38

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke anbefalt at man starter på flere produkter samtidig, men at man starter på ett produkt hver fjortende dag.

Jeg mistenker at jeg får kviser av niacinamide. Kanskje du og gjør det?

Jeg trodde niacinamide var det beste for kviser jeg? 

Skrevet
1 time siden, lady90 skrev:

Jeg trodde niacinamide var det beste for kviser jeg? 

Det er noe av det beste, ja

Anonymkode: 17a93...c14

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe av det beste, ja

Anonymkode: 17a93...c14

Rart man da skal få kviser av det  

Skrevet
På 27.11.2019 den 5.37, lady90 skrev:

Rart man da skal få kviser av det  

Rettelse: jeg bruker elixir sin niacinamide-krem. Det er helt sikkert et av tilsetningsstoffene som gir meg kviser, ikke selve niacinamiden 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...