Gå til innhold

05:45 tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidlig for dere? Jeg har en formening om at hvis kl bare er på 05 tallet, så er det litt for tidlig. 

...så våknet gutten min med litt øreverk idag, ikke vondt nå. Sende han i bhg, eller ikke? (Han er 4år)

Anonymkode: ed382...a35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har øreverk. La stakkaren være hjemme. 

• Liker 5
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Husker det var veldig slitsomt når foreldrene sendte syke barn i barnehagen jeg jobbet, det ble en telefon hjem ja. Hold ungen din hjemme.

Skrevet

Han har øreverk og har vært våken siden det du betegner som natta. Kjapt gjort å regne ut at han ikke får noen fin dag i barnehagen da. 

Anonymkode: f28e1...6d7

• Liker 5
Skrevet
14 minutter siden, Luna Llena skrev:

Husker det var veldig slitsomt når foreldrene sendte syke barn i barnehagen jeg jobbet, det ble en telefon hjem ja. Hold ungen din hjemme.

Holder han hjemme💞 Vondt med øreverk. Bare alltid like kjipt å ringe jobb. 

😶

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig hjemme. Tenk hvis du skulle gått på jobb med øreverk i 10 timer.

Anonymkode: 0a50a...51e

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Luna Llena skrev:

Enig... Jobber i helsa, så ikke bedre om de ringer kl 09. Han er i super form nå, men ga han en stikkpille kl 05.45, som antageligvis har gjort virkning. 

Ts

Skrevet

Jeg sender barna i bhg og skole med øreverk når de ikke har feber og allmenntilstand er fin. Sender ikke ved smerter i oppreist stilling.

(Har ørebarn, så er lite påvirket, kun når de ligger. )

Anonymkode: df19d...8da

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sender barna i bhg og skole med øreverk når de ikke har feber og allmenntilstand er fin. Sender ikke ved smerter i oppreist stilling.

(Har ørebarn, så er lite påvirket, kun når de ligger. )

Anonymkode: df19d...8da

Det er jo dette jeg er litt itvil om, allmenntilstanden har vært fin hele tiden. Han har ingen feber og er usikker på om han bare lå litt feil på øret, om du skjønner. 

Nå er han i fin form, løper rundt. Så itvil. 😏😏 

Skrevet

Det er fremdeles tid til å ombestemme seg.

Skrevet

Hva er egentlig hovedproblemet : at barnet våknet litt tidlig (står selv opp hver dag kl 6, så 5:45 oppleves ikke spesielt tidlig), eller at han har øreverk og muligens bør være hjemme fra barnehagen? Stusser litt på hvem sitt "problem" du har hovedfokus på: Ditt: du ble vekket tidlig og må muligens ha et barn hjemme pga øreverk. Hans: han er muligens syk. ??

Hovefokus bør være barnet. Er han dårlig, ja , så må han få bli hjemme. Er øreverket et gjentagende problem, gå til lege. Er du usikker på om det er problemer med ørene generelt, gå til lege. Syns du det er vanskelig å bli vekket 5:45, gå og legg deg tidligere.

Anonymkode: fd074...cdb

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hovefokus bør være barnet. Er han dårlig, ja , så må han få bli hjemme. Er øreverket et gjentagende problem, gå til lege. Er du usikker på om det er problemer med ørene generelt, gå til lege. Syns du det er vanskelig å bli vekket 5:45, gå og legg deg tidligere.

Hovedfokus er barnet, bare så det er sagt. Hadde en helt enkelt spm uavhengig om at det er et problem eller ikke. Jeg syntes det er tidlig, men kunne vært mye verre. Det som er vanskelig er å avgjøre om barnet er syk eller ikke, allmenntilstanden er jo fin og han er igrunnen are lett forkjølet.  Øreverken kan være feil sovestilling . 

Ts, 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...