AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #1 Skrevet 26. november 2019 Alt jeg har fått høre er feil med meg. Har utviklet sosialt angst pga jeg alltid har fått påpekt noe feil ved meg. Selv om min dag kunne være god så har det vært noe feil (irriterende nt’er som merker alt). Den ene tingen er at jeg har litt maskulin væremåte. Ikke slik at jeg er lesbisk , kler meg guttete eller noe...men humoren, måten jeg snakker på g at jeg nesten ikke har venninner. Anonymkode: 3495b...6b8
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #2 Skrevet 26. november 2019 Har asperger og mannfolka snur seg etter meg hele tiden. Hatt kjæreste i 4 år og venter barn til jul 🥰 Anonymkode: a43f7...cd7 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #3 Skrevet 26. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har asperger og mannfolka snur seg etter meg hele tiden. Hatt kjæreste i 4 år og venter barn til jul 🥰 Anonymkode: a43f7...cd7 Kanskje du er en random kg bruker som vil løfte. Har du øyner i nakken? Siden du ser at de snur seg.. Anonymkode: 3495b...6b8
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #4 Skrevet 26. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje du er en random kg bruker som vil løfte. Har du øyner i nakken? Siden du ser at de snur seg.. Anonymkode: 3495b...6b8 Ja, du kan si det sånn. Jeg er veldig observant av meg 😀 Anonymkode: a43f7...cd7
Djungelvrål Skrevet 26. november 2019 #5 Skrevet 26. november 2019 Det er helt utrolig at det opprettes minst en tråd om asperger hver eneste dag! Kanskje moderatorene kan lage et eget underforum slik at dere kan samles og vi andre kan velge det underforumet bort?? Det er jo mange av dere her, utrolig mange! 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #6 Skrevet 26. november 2019 7 minutter siden, SupaWoman skrev: Det er helt utrolig at det opprettes minst en tråd om asperger hver eneste dag! Kanskje moderatorene kan lage et eget underforum slik at dere kan samles og vi andre kan velge det underforumet bort?? Det er jo mange av dere her, utrolig mange! Hva med alle penis trådene?! Er så lei av dem. Eller tinderdatene, er lei dem og Anonymkode: 3495b...6b8
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #7 Skrevet 28. november 2019 On 11/26/2019 at 2:48 AM, AnonymBruker said: Har asperger og mannfolka snur seg etter meg hele tiden. Hatt kjæreste i 4 år og venter barn til jul 🥰 Anonymkode: a43f7...cd7 Høres ikke ut som du har aspergers, nei. Anonymkode: 714e8...b0a
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #8 Skrevet 28. november 2019 På 26.11.2019 den 3.03, AnonymBruker skrev: Hva med alle penis trådene?! Er så lei av dem. Eller tinderdatene, er lei dem og Anonymkode: 3495b...6b8 Og dusjetrådene... Anonymkode: 8df58...458 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #9 Skrevet 28. november 2019 On 11/26/2019 at 2:55 AM, SupaWoman said: Det er helt utrolig at det opprettes minst en tråd om asperger hver eneste dag! Kanskje moderatorene kan lage et eget underforum slik at dere kan samles og vi andre kan velge det underforumet bort?? Det er jo mange av dere her, utrolig mange! Enig. I tillegg synes jeg at mange av spørsmålene er så spesielle. Man skulle tro at de med aspergers visste folk med diagnosen blir svært ulikt rammet og det derfor gir lite mening å sette alle med aspergers i samme bås. Anonymkode: 18329...315
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #10 Skrevet 28. november 2019 På 26.11.2019 den 2.29, AnonymBruker skrev: Alt jeg har fått høre er feil med meg. Har utviklet sosialt angst pga jeg alltid har fått påpekt noe feil ved meg. Selv om min dag kunne være god så har det vært noe feil (irriterende nt’er som merker alt). Den ene tingen er at jeg har litt maskulin væremåte. Ikke slik at jeg er lesbisk , kler meg guttete eller noe...men humoren, måten jeg snakker på g at jeg nesten ikke har venninner. Anonymkode: 3495b...6b8 Hva slags humor har du da? Humor har ikke så mye med kjønn å gjøre. Men av og til. Tipper at det er flest damer som ler av serier som sex and the city, og flest menn som ler av jackass. Anonymkode: 67a91...0bc
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #11 Skrevet 28. november 2019 På 26.11.2019 den 2.55, SupaWoman skrev: Det er helt utrolig at det opprettes minst en tråd om asperger hver eneste dag! Kanskje moderatorene kan lage et eget underforum slik at dere kan samles og vi andre kan velge det underforumet bort?? Det er jo mange av dere her, utrolig mange! Jeg er mest lei av uføre-trådene. Anonymkode: 67a91...0bc
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #12 Skrevet 4. desember 2019 På 26.11.2019 den 2.52, AnonymBruker skrev: Ja, du kan si det sånn. Jeg er veldig observant av meg 😀 Anonymkode: a43f7...cd7 Jeg merker også at det skjer noe bak/rundt meg. Kjenner igjen den våkner også, hvis noen kommer inn på soverommet, selv om jeg ikke hører noe, fordi jeg kan føle at noen er i rommet. Kan også merke hvis folk kommer bak meg, når jeg er ute, selv om jeg ikke hører dem. Anonymkode: d9803...c66
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #13 Skrevet 4. desember 2019 På 26.11.2019 den 2.55, SupaWoman skrev: Det er helt utrolig at det opprettes minst en tråd om asperger hver eneste dag! Kanskje moderatorene kan lage et eget underforum slik at dere kan samles og vi andre kan velge det underforumet bort?? Det er jo mange av dere her, utrolig mange! 90% av Aspergertrådene er vel laget av samme dama. Hun som er forelsket i en tyrker, skylder på mora si for alt hun er misfornøyd med, og som er forbanna fordi hun må «ta til takke» med ulike jobber hun føler hun er for flink til/er hevet over. Mest sannsynlig er det hun som har laget denne tråden også. Anonymkode: 6817a...f89 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #14 Skrevet 4. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 90% av Aspergertrådene er vel laget av samme dama. Hun som er forelsket i en tyrker, skylder på mora si for alt hun er misfornøyd med, og som er forbanna fordi hun må «ta til takke» med ulike jobber hun føler hun er for flink til/er hevet over. Mest sannsynlig er det hun som har laget denne tråden også. Anonymkode: 6817a...f89 De har ikke jeg sett. Har kanskje bare vært heldig? 😅 Er forresten idioti å skylde på alt og alle andre hele tida. Man har da ansvar for eget liv? Anonymkode: d9803...c66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå