AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #21 Skrevet 26. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi ønsker å lage hjemmelagde gaver til våre nærmeste i år. En liten kurv med litt forskjellig oppi, som gjerne ikke tar kjempelang tid å lage, og heller ikke er veldig dyrt. Spiselige gaver er helt topp, tenkte vi. Vi har også laget såper. Ville du blitt glad for en slik gave? Og hva ville du satt pris på å få, av slike ting? Syltetøy? Kjeks/småkaker? Knekkebrød? Noen som har oppskrifter på noe vi kan lage? Anonymkode: 6d628...d6b Siden du spør: Nei, jeg hadde nok ikke blitt glad for en slik gave. Rett og slett fordi jeg er glad i å lage mat selv, og for å være helt ærlig lager det meste bedre enn noen av vennene mine, så det ville vært litt meningsløst. Såper hadde vært litt gøy da, nettopp fordi jeg ikke lager det selv. Det samme med håndarbeid (men jeg ser du sier at det ikke er aktuelt, da), jeg er elendig til sånt, så hjemmestrikkede ting er superstas. Jeg har sagt det før i liknende tråder - det handler om å se an mottakeren. Om de du skal gi til ikke er så interessert i å lage mat selv er hjemmelaget syltetøy, kjeks eller knekkebrød sikkert helt strålende. Men om de på den andre siden er habile på kjøkkenet lager de det sikkert (bedre) selv, og da blir det litt meningsløst, på samme måte som om jeg skulle strikket votter til min svigermor som strikker penere på vrangen enn jeg gjør på retten. Anonymkode: 9799a...d62 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå