Samsung Skrevet 25. november 2019 #1 Del Skrevet 25. november 2019 (endret) Vi er to personer i husholdningen og har i dag en vaskemaskin og en tørketrommel. Vurderer å kjøpe en kombi maskin for å få litt bedre plass. Når vi vasker klær vasker vi gjerne en maskin meg tøy som vi henger opp også kjører vi en maskin med undertøy, håndkle osv som vi tørker i trommelen etterpå. Spørsmålet er om en kombi maskin vil gjøre jobben? Vi var å så på en AEG 7 serie maskin til 10 lapper. Den skal angivelig kunne vaske og tørke på en time. Vaskemaskinen vi var i dag har 8 kilo kapasitet og tørketrommel har 6 kilo. Https://www.aeg.no/laundry/laundry/washer-dryers/free-standing-washer-dryer/l7wbl962e2/ Noen erfaringer med denne maskinen eller liknende? Dette skulle i følge selger være en av maskinene som tørket mest effektivt av kombi maskinene. Endret 25. november 2019 av Samsung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #2 Del Skrevet 25. november 2019 Jeg kjenner ikke maskinen, men du er sikkert klar over at tørkekapasiteten ikke er den samme som vaskekapasiteten. Det står i spesifikasjonene. Anonymkode: 481e5...92e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsung Skrevet 25. november 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 25. november 2019 Det er vi klar over. Som jeg skrev har vi i dag en maskin med 8 kilo vask og en tørketrommel med 6 kilo tørk som har fungert uten problemer. Det som vi tenker på er driftsikkerhet på maskinen og om den er så effektiv som reklamen sier. Mange sier at tøyet ikke blir skikkelig tørt, også sier mange at det tar mye lengre tid enn med vanlig tørketrommel og vaskemaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsung Skrevet 26. november 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 26. november 2019 Ikke noen inspill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #5 Del Skrevet 27. november 2019 Jeg har Siemens, og er veldig fornøyd med den. Kjøpte den da det var kampanje, i øyeblikket er den til full pris (hos Elkjøp i hvert fall). Det tar ikke noe lenger tid, jeg hadde vaskemaskin og tørketrommel tidligere. Tøyet blir akkurat like tørt. https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vaskemaskin/WD14U5E1DN/siemens-iq500-vaskemaskin-torketrommel-wd14u5e1dn?&scid=SEM6281&gclid=EAIaIQobChMI5fqtrZuJ5gIViY4YCh1Xvg_YEAQYASABEgKBj_D_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 99dac...bf9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #6 Del Skrevet 27. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har Siemens, og er veldig fornøyd med den. Kjøpte den da det var kampanje, i øyeblikket er den til full pris (hos Elkjøp i hvert fall). Det tar ikke noe lenger tid, jeg hadde vaskemaskin og tørketrommel tidligere. Tøyet blir akkurat like tørt. https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vaskemaskin/WD14U5E1DN/siemens-iq500-vaskemaskin-torketrommel-wd14u5e1dn?&scid=SEM6281&gclid=EAIaIQobChMI5fqtrZuJ5gIViY4YCh1Xvg_YEAQYASABEgKBj_D_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 99dac...bf9 Har samme selv. Kan anbefale denne! Anonymkode: 72800...ae4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå