AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #1 Skrevet 25. november 2019 Jeg er arbeidsledig, jobbsøker. Jeg skal på 4 jobbintervjuer denne uka!! Noe er fulltid og noe er deltid. Til og med tilkaklling. Tilkalling blir ikke et stort problem da jeg kan ta dette litt som det passer meg. Men hva om jeg får den jobben som har f.eks 3 dager i uka, men så får jeg senere eller rett etterpå tlbud om jobben som er heltid?!?! Er det slik at man bare kan si opp dersom man får et bedre tilbud? Det er jo noe som heter prøveperiode, er det ikke? Er det ikke slik at arbeidsgiver kan si deg opp eller du kan si opp på dagen? Anonymkode: 4adc2...86d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #2 Skrevet 26. november 2019 Du har som regel 6 mnd prøvetid med 2-4 uker oppsigelse. Det du kan gjøre er å takke ja til jobb 1, og gå på intervju til jobb 2-4. Hvis du får napp på heltidsstilling og du ikke har skrevet under på kontrakt enda, kan du bare ringe og si du fikk fulltid i stedet og det ikke er aktuelt lenger. Er ikke verre Anonymkode: 00fa7...778
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå