Gå til innhold

Rimelig falskt juletre som du er fornøyd med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 hours ago, AnonymBruker said:

Ts her! Tusen takk for mange tips 😊 vi skal kun ha det i to år som jeg skrev, så prøver å holde det relativt rimelig. Så artikkelen i VG etter jeg hadde lagt ut her, treet til 799 fra Hageland kom på 3 plass, så blir nok det. Det på førsteplass var 250cm høyt, det har jeg ikke plass til 🙈

Anonymkode: 998ec...7ff

Synd du kjøper noe du bare skal ha i et par år. Kunne du klart deg to år uten tre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 26.11.2019 den 15.23, kaleidoskop skrev:

Jeg synes de var billig kontra andre til 10 000 kr. Og med tanke på at du skal ha dette treet i mange, mange år. Ville jeg ha brukt noen lapper mer på et som også ser pent ut og ikke bare er billig. Som du selv skriver; ganske fornøyd. Men klart, pris er relativt. 

På 26.11.2019 den 15.51, AnonymBruker skrev:

Jeg anbefalte ett til 5 000 kr over, jeg synes det var rimelig. De dyre koster opp mot og til og med over 10 000 kr! Hvis man først skal kjøpe et stort juletre i plast, bør man legge litt i det. Man skal tross alt ha det i mange herrens år, forhåpentligvis. Da kan man like gjerne kjøpe et med støpte nåler med en gang, i stedet for å kjøpe et veldig billig i 2019, ett litt finere i 2021, og det man egentlig ville ha i 2025.

Anonymkode: e1f87...af8

TS er på jakt etter et juletre som h•n kun skal bruke i to år! Da er det bare bortkastet å bruke flere tusen kroner!

Anonymkode: 23789...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

TS er på jakt etter et juletre som h•n kun skal bruke i to år! Da er det bare bortkastet å bruke flere tusen kroner!

Anonymkode: 23789...807

Som jeg skrev i tråden over, hva med å droppe tre i et par år. I stede for kjøp og kast 

(hadde mistet at det kun var for et to år ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.11.2019 den 0.26, AnonymBruker skrev:

Ts her! Tusen takk for mange tips 😊 vi skal kun ha det i to år som jeg skrev, så prøver å holde det relativt rimelig. Så artikkelen i VG etter jeg hadde lagt ut her, treet til 799 fra Hageland kom på 3 plass, så blir nok det. Det på førsteplass var 250cm høyt, det har jeg ikke plass til 🙈

Anonymkode: 998ec...7ff

Kjøp heller et ekte tre i disse 2 årene. I disse miljøtidene er jo plasttre fyfy.

Anonymkode: 27175...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...