AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #1 Skrevet 25. november 2019 Jeg har levert inn eksamen i Blackboard og i Inspera. Sensurfrist er i dag, og jeg får ikke opp noe? Skjønner ikke noe. Har sjekket Studentweb også. Hvor finner jeg egentlig eksamensresultatet mitt? Hvis de ikke har fått inn eksamen min pga en feil eller jeg har strøket, skulle jeg vel fortsatt fått et svar i dag når det er sensurfrist? Anonymkode: 262ff...f12
solmåneogstjerner Skrevet 26. november 2019 #2 Skrevet 26. november 2019 Det kommer i studentweb. Skjønner det er første semesteret ditt. 😉 DINE frister må overholdes uten at det finnes noe slingringsmonn. Et minutt for sent og du har mistet sjansen. Sensurfrist derimot er kun 'veiledende'. Jeg har studert i seks år, veldig sjelden jeg har fått karakterene innen den såkalte fristen. Stort sett noen dager etterpå, men det kan også gjerne gå lenger tid. Så hvorfor de kaller det en frist er ganske uforståelig, mtp definisjonen deres av frister når det gjelder studentens plikter. Men men, slik er det bare. Smør deg med tålmodighet. Det er ikke på grunn av at du har strøket og det er svært lite sannsynlig at det er en feil. Kun standard prosedyre. Lykke til, håper resultatet blir bra 😊
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #3 Skrevet 26. november 2019 5 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Det kommer i studentweb. Skjønner det er første semesteret ditt. 😉 DINE frister må overholdes uten at det finnes noe slingringsmonn. Et minutt for sent og du har mistet sjansen. Sensurfrist derimot er kun 'veiledende'. Jeg har studert i seks år, veldig sjelden jeg har fått karakterene innen den såkalte fristen. Stort sett noen dager etterpå, men det kan også gjerne gå lenger tid. Så hvorfor de kaller det en frist er ganske uforståelig, mtp definisjonen deres av frister når det gjelder studentens plikter. Men men, slik er det bare. Smør deg med tålmodighet. Det er ikke på grunn av at du har strøket og det er svært lite sannsynlig at det er en feil. Kun standard prosedyre. Lykke til, håper resultatet blir bra 😊 Tusen takk for det! 😊 Nei, var akkurat det som gjorde meg usikker 😄 Har en master fra et annet universitet fra tidligere, og der har vi alltid fått karakter til sensurfristen, så jeg trodde det var gjengs. Men da får jeg smøre meg med tålmodighet 😄 Anonymkode: 262ff...f12
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #4 Skrevet 26. november 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for det! 😊 Nei, var akkurat det som gjorde meg usikker 😄 Har en master fra et annet universitet fra tidligere, og der har vi alltid fått karakter til sensurfristen, så jeg trodde det var gjengs. Men da får jeg smøre meg med tålmodighet 😄 Anonymkode: 262ff...f12 Mitt fakultet legger alltid ut resultatet kl 13 den dagen sensurfristen er, så tidspunkt varierer nok fra sted til sted. Sensurfrist betyr jo forresten bare at sensureringen skal være ferdig. Dersom den er forsinket får universitetet dagsbøter. Publisering av resultat er noe annet igjen. Anonymkode: 5d34e...2a8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå