Gjest dwainie Skrevet 28. mai 2005 #1 Skrevet 28. mai 2005 Hører at Backstreet Boys har kommet med ny singel. Incomplete heter den og må si jeg er svært så positivt overrasket over hvor bra den er. En nydelig sang og gutta har fantastiske stemmer.Et av de såkallte guttegruppene som faktisk synger bra og ikke mimer på scenen. Selv ble jeg fan som 14åring, og er nå 22......kommer nok alltid til å ha et spesielt forhold til musikken og gruppa.Men hadde ikke trodd de ville komme tilbake med så bra materiale :-) Nesten så jeg håper de har konsert i Norge igjen...
Gjest Lillyelle Skrevet 28. mai 2005 #2 Skrevet 28. mai 2005 jepp har sett videoen flere ganger nå og den er slettes ikke verst!Har aldri likt dem særlig,ikke helt min musikksmak.Men denne gangen må jeg bukke meg i i støvet og innrømme at det er en nydelig ballade :oops:
Gjest gest Skrevet 29. mai 2005 #3 Skrevet 29. mai 2005 Jeg har vert fan av de siden de kom med den første cden deres, og jeg er nå 17 år, så det vil si mange år. Jeg hørte de senest live på top of the pops i dag med den nye sangen Incomplete, og de sang helt fantastisk. Merker at de har blitt eldre, og at stemmene har utvilket seg mye siden sist. Kommer som du Dwainie, nok alltid til å ha et spessielt forhold til de, musikken har oppgjennom oppveksten betydd mye for meg. Jeg gler meg til albumet,og har forventninger til at det kommer til å vere bra. Må si jeg alltid har ansett de for å vere sympatiske folk også
Gjest abc Skrevet 29. mai 2005 #4 Skrevet 29. mai 2005 Jeg har vert fan av de siden de kom med den første cden deres, og jeg er nå 17 år, så det vil si mange år. Jeg hørte de senest live på top of the pops i dag med den nye sangen Incomplete, og de sang helt fantastisk. Merker at de har blitt eldre, og at stemmene har utvilket seg mye siden sist. Kommer som du Dwainie, nok alltid til å ha et spessielt forhold til de, musikken har oppgjennom oppveksten betydd mye for meg. Jeg gler meg til albumet,og har forventninger til at det kommer til å vere bra. Må si jeg alltid har ansett de for å vere sympatiske folk også
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2005 #5 Skrevet 30. mai 2005 Er jeg virkelig den første registrerte brukeren som tør å svare på tråden Jeg er ingen backstreet boys fan men den nye låta synes jeg faktisk var ganske fin. Videoen derimot ble jeg ikke like imponert over.
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2005 #6 Skrevet 30. mai 2005 Jeg slår meg sammen med deg, ~Alwa~. Backstreet Boys var den eneste boyband-gruppa jeg likte da jeg var i tidlig tenårene, og synes det er fint at de har gjort comeback... Ikke for min skyld (hører ikke på boyband lengre ), men for andre som liker den slags musikk.
Anglofil Skrevet 30. mai 2005 #7 Skrevet 30. mai 2005 Huff, kan de ikke bare la det være? Er så lei. De var bare sååå kule da jeg var 10 år, det er det ikke nå lenger... De har kanskje en eller to sanger som bringer tilbake gode minner, men yteligere enn det.. Mvh Yvonne
Gjest evangelie Skrevet 31. mai 2005 #8 Skrevet 31. mai 2005 Forstår ikke helt problemet ditt.... :-? Er det virkelig så ille at du går rundt og lider av at de gjør come-back? Greit at du ikke liker det, men det finnes folk som faktisk synes om dem enda. Så skru av radio/tv og lytt på det du liker da vel Har selv likt dem i 8 år og er nå 22, er sikkert totalt unormal i manges øyner, men det gir jeg blanke i. Blir bare litt provosert av folk som har hele tiden skal klage.................
Donnie Darko Skrevet 31. mai 2005 #9 Skrevet 31. mai 2005 De skulle vært plassert i en rakett og skutt rett inn i solen!
Gjest Virvel Skrevet 31. mai 2005 #10 Skrevet 31. mai 2005 Jeg hadde veggene mine tapetsert med Backstreet Boys da jeg gikk på ungdomsskolen, og har sittet 13 timer i kø utenfor Spektrum for å kunne stå helt foran på en konsert... :oops: Jeg likte jo for så vidt musikken, men hysteriet ellers var nok mest påtatt. Alle andre hadde noen de digget, og man ble så utenfor hvis man f.eks. ikke var med på å tråle samtlige Narvesen-kiosker på leting etter "sjeldne" utenlandske blader og plakater. For min del dreide det hele seg mest om å ha noe å gjøre sammen med venninner, og å holde seg inne i gjengen. Må si jeg er litt imponert over at det fortsatt er liv i dem, jeg trodde de var døde for lengst. På den annen side; de som er fjortiser nå er vel for unge til å huske BSBs glansdager, så kanskje de rett og slett får en ny start?
Gjest GreenSky Skrevet 31. mai 2005 #11 Skrevet 31. mai 2005 De skulle vært plassert i en rakett og skutt rett inn i solen! Japp.
Gjest Dwainie Skrevet 31. mai 2005 #12 Skrevet 31. mai 2005 Tror gjerne dagens fjortiser ikke nødvendigvis vil like nye Backstreet Boys. Musikken de hører på nå for tiden er jo slikt som Scooter, United Nations..osv. De synes nok at BSB er litt for "gamle". De er jo alle over 25 år nå og et par av dem er både gift og har barn. De har også fått et mer voksent sound enn tidligere.... Jeg kommer vertfall til å kjøpe Never Gone når det kommer i butikkene
Anglofil Skrevet 31. mai 2005 #14 Skrevet 31. mai 2005 Forstår ikke helt problemet ditt.... :-? Er det virkelig så ille at du går rundt og lider av at de gjør come-back? Greit at du ikke liker det, men det finnes folk som faktisk synes om dem enda. Så skru av radio/tv og lytt på det du liker da vel Har selv likt dem i 8 år og er nå 22, er sikkert totalt unormal i manges øyner, men det gir jeg blanke i. Blir bare litt provosert av folk som har hele tiden skal klage................. Hva er problemet ditt da? Uansett om man slå av radioen eller tv'en så er de jo alltid der, ett eller annet sted. Go Donnie Darko! Mvh Yvonne
Gjest Caroline_S Skrevet 31. mai 2005 #15 Skrevet 31. mai 2005 Jeg synst seriøst det er skikkelig usaklig å si noe slikt. Det er greit at dere ikke liker musikken, men å si slikt er bare usmaklig. Jeg selv var ikke fan av de før for en måned siden da jeg var i USA og ble med en venninde på konsert med de. Jeg opplevde det som en veldig bra konsert og de synger utrolig bra! Var også så heldig å få møte de etterpå og alle fem var fantastisk sympatiske og hyggelige folk! Jeg er 25 år, og er nå offisielt ny BSB fan, og cden deres skal garantert kjøpes inn.
Gjest kokochan Skrevet 1. juni 2005 #16 Skrevet 1. juni 2005 Bra for deg Caroline_S Er sikker på at gutta er både greie folk og gode sangere( garantert det beste innen den sjangeren). Må si jeg ikke har likt tidligere BSB, har alltid vært imot dem. Men nå er jeg totalt likegyldig altså, la dem gi ut plater i åresvis fremover. Finnes et flust av mennesker som blir glade av den grunn og jeg kjøper/hører på de musikken jeg selv liker. Velommen tilbake Backstreet
Gjest Kari N Skrevet 1. juni 2005 #17 Skrevet 1. juni 2005 Jeg alltid "likt" Backstreet Boys jeg, selv om jeg var nok litt for gammal til å være fjortisfan av de. Noen av sangene er rævva, mange suppesøte, men de har også noe ganske bra. Larger than life og Everybody er god festedanselåter, Shape of my heart er fin rolig poplåt og denne nye var også ganske bra. Forstår ikke alle som på død og liv skal være "tøffetryne" og notorisk avfeie boyband som dårlig musikk.
Donnie Darko Skrevet 1. juni 2005 #18 Skrevet 1. juni 2005 Jeg synst seriøst det er skikkelig usaklig å si noe slikt. Det er greit at dere ikke liker musikken, men å si slikt er bare usmaklig. Jeg ytrer en mening. hva er usmakelig med det? De gutta der og andre innen den pop-fabrikken får null respekt fra meg. Du sier at hvis vi ikke liker musikken så er det bare å skru av radioen? Feil! De er som en irriterende mygg. Det nytter ikke å vifte den bort. den angriper deg hele tiden fra ulike kanter. Så fester denne "myggen" seg på hjernen til alle fjortiser og suger ut all kritisk sans. Nei, jeg står fast ved mine ord om å skyte de inn i solen.
Donnie Darko Skrevet 1. juni 2005 #19 Skrevet 1. juni 2005 Forstår ikke alle som på død og liv skal være "tøffetryne" og notorisk avfeie boyband som dårlig musikk. For folk som har innsikt i eller driver med musikk så blir det å bedømme boyband omtrent som om en kunster som overveier et frenetisk rableri av en 4-åring. ..Det kan kanskje ha noe med det å gjøre?
Gjest Kari N Skrevet 1. juni 2005 #20 Skrevet 1. juni 2005 For folk som har innsikt i eller driver med musikk så blir det å bedømme boyband omtrent som om en kunster som overveier et frenetisk rableri av en 4-åring. ..Det kan kanskje ha noe med det å gjøre? :o Du kan ikke ha møtt mange kunstnere, siden du ikke tror de ser den uendelig store verdien i fireåringers frenetisk rableri. Driver en del med musikk selv, og synes ikke at boyband er noe mindre seriøst eller mindre vanskelig enn andre moderne musikkformer. Å avskrive en musikksjanger/musikkstil bare fordi man ikke liker det selv, så har man liten forståelse for musikk, vil jeg si. Det handler ikke om hvor kreativ, kompleks eller kul en låt er for at det skal kalles musikk. Musikk er en måte å uttrykke seg på, og det handler om følelser. Og man skal ikke tråkke på andres følelser. Selv om kroppen min gremmes når jeg hører en countrylåt (og magen veltes når jeg hører tekstene) så vil jeg aldri i verden påstått at country ikke er musikk, eller at det ikke er seriøs musikk. For det er den. Selv om jeg ikke får noe ut av den musikksjangeren, så betyr det ikke at jeg ønsker Garth McGarth (eller hva de nå heter) skal gjennombores av ti påler fordi han lager musikk andre liker. Ingen kunstformer er tjent med besserwissere. Det er det samme som når folk rakker ned på kiosklitteratur. Ja, jeg er enig i at mye er lettlest, og noe kanskje enkelt og banalt skrevet. Men kanskje det er meningen det skal være det? Det er liksom det som er sjarmen og som gjør den fantastisk? Og det gjør f.eks. ikke Margit Sandemo til noen mindre forfatter enn Tarjei Vesaas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå