Gjest Fibi Skrevet 28. mai 2005 #1 Skrevet 28. mai 2005 En normal dag bruker jeg eyeliner, mascara og solpudder. Hvis jeg skal på party eller noe blir det concealer, øyenskygge og lipgloss i tillegg. Hva bruker dere? Skriv gjerne hvilket merke
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2005 #2 Skrevet 28. mai 2005 Til hverdags mascara, litt concealer, litt pudder og solpudder, og kanskje rouge. Til fest blir det i tillegg øyenskygge®, kajal, flytende eyeliner og lipgloss. Leppestift bruker jeg aldri.
LilleMy Skrevet 28. mai 2005 #3 Skrevet 28. mai 2005 Til hverdags kun mascara, lebestift (lipliner også) og ev. litt solpudder i de blekeste tider. Til fest eyliner, forskjellige øyenskygger, mascara og lebestift, og ev. det brømte solpudder'et.
starie Skrevet 28. mai 2005 #4 Skrevet 28. mai 2005 Til hverdags bruker jeg: -Foundation fra Versace -Concealer fra Guerlain -Løspudder fra Versace -Øyenskygger fra Lancome og Dior (rosa og brun) -Eyeliner fra Max Factor -Mascara fra Dior -Rouge fra Estee Lauder -Øyenbrynsblyant fra Lancome -Lipgloss fra Dior eller Lancome alt etter som. Til fest bruker jeg samme "basen", men andre og sterkere farger på øyenskygge.
Søtpotita Skrevet 28. mai 2005 #5 Skrevet 28. mai 2005 Til kvardags brukar eg foundation, diskre augeskygge, mascara og eyeliner. Av og til lipgloss, men mest Rosebud/Lypsyl. Til fest brukar eg det same, men kanskje litt sterkare farge på augeskygge og markerar kinnbeina. Kanskje litt glitter og skimmer også. Lipgloss eller leppestift blir også brukt:)
Armonia Skrevet 28. mai 2005 #6 Skrevet 28. mai 2005 Bir stort sett det samme til hverdags og til fest. Litt sterkere farger til fest som regel. Bruker: Foundation Rouge Mascara Øyenskygge Øyenbrynsblyant Solpudder Lipgloss Eyeliner bruker jeg som regle bare til fest.
Arkana Skrevet 28. mai 2005 #7 Skrevet 28. mai 2005 Hverdag: mascara og lipgloss. Fest: mascara, kajal, øyenskygge, lipgloss/lebestift.
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2005 #8 Skrevet 29. mai 2005 Til hverdags bruker jeg bare mascara. Til fest bruker jeg kanskje litt øyeskygge og solpudder. :-)
Gjest Embla s Skrevet 29. mai 2005 #9 Skrevet 29. mai 2005 Til hverdags er jeg ofte helt usminket, eventuelt hender det jeg bruker en farget dagkrem m solfaktor fra Dermalogica, og/eller svak rosa lipgloss . Hender selvfølgelig jeg sminker meg til hverdags; da som regel øyeskygge (brun/beige ev lys rosa), sort mascara, rouge, lebestift. Etter behov/humør: foundation, consealer. Pudder bruker jeg aldri. Mine merker akkurat nå: Foundation: Color clone, Helena Rubeinstein Øyeskygge: Pierre Robert og Isadora Rouge: natural blush sensiq: Pierre Robert Conciler: Touche èclat: YSL Mascara: Full n'soft: Maybelline. Lebestift: masse forskjellig.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2005 #10 Skrevet 29. mai 2005 Til hverdags kan det gå i alt fra ingenting til maskara/lipgloss til full make-up, kommer helt an på hva jeg skal. Til fest blir det: Concealer fra YSL Foundation fra Clinique Pudder fra Chanel, Clinique eller Clarins Øyenskygge fra Chanel (har venninne som er make up-artist og hun har funnet de perfekte fargene). Maskara fra Chanel (sculpte cils, jeg trenger bare farge og ikke så mye mer, er ganske fornøyd med vippen e mine). Lipgloss fra Lancome, Juicy Tube, evt. lipglossene fra Versace som også er veldig bra Rouge fra Clarins Til slutt tar jeg sealer på vippene samt klæsjer litt på brynene også så de holder seg i ro
Gjest Lea Skrevet 29. mai 2005 #11 Skrevet 29. mai 2005 Når jeg får litt farge i ansiktet bruker jeg bare mascara og kanskje litt rouge/solpudder til hverdags. Men nå er jeg bleik og stusselig Og da bruker jeg: Foundation: Clinique Superbalanced Makeup Solpudder: Clinique Mascara: Elisabeth Arden Lash Queen Til fest bruker jeg egentlig det samme, men tilsetter: Øyenskygge: Varierer (ArtDeco, Bobbi Brown eller H&M) Eyeliner: Flytende fra Lancome
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2005 #12 Skrevet 29. mai 2005 Bruker kajal, mascara, øyenskygge, solpudder og lipgloss til hverdags. Bruker sterkere farger til fest. Kajal, mascara og øyenskygge fra Lancome. (produkter fra dette merket sitter best meg)
Tusseline Skrevet 29. mai 2005 #13 Skrevet 29. mai 2005 Hverdag: Maskara, kajal, litt pudder, litt solpudder, øyebrynspenn, øyebrynsgelè (viser såvidt) Fest: + øyeskygge, lipgloss
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2005 #14 Skrevet 29. mai 2005 Hverdag: concealer (H.Rubinstein) mascara (for tiden YSL faux cils) øyenbrynspudder (Chanel) lipgloss (Dior) rouge (Clinique) Fest: Plusser på med: foundation (Chanel vitalumiere) øyenskygge ( har vel ca 40 stk og varierer etter årstid og dagsform) skimmerpudder her og der (Revlon) kajal (Dior) solpudder (Guerlain)
-Fisken- Skrevet 30. mai 2005 #15 Skrevet 30. mai 2005 Hverdag: litt pudder, rouge, øyenskygge på øyelokket (gull, lilla, brun, hvit, alt ettersom) eyeliner på våtkanten, mascara. Fest: fundation, pudder, rouge, øyenskygge på øyelokket og under øyet, eyeliner på våtkanten og litt ut som en kattestrek, mascara. Alt en del sterkere enn til vanlig.
Englepus Skrevet 30. mai 2005 #17 Skrevet 30. mai 2005 Til hverdags bruker jeg ingenting. Til fest bruker jeg : Pudder Maskara Øyenskygge Kajal Lipgloss/lebestift Har ikke så fantastisk flott hud egentlig, men syns det er deilig å kunne gå ut blant folk uten å sminke seg først. Dessuten er jeg mye ut og blir skitten og svett på jobb, så da er det ikke mye vits i sminke.
Gjest Marion V2 Skrevet 30. mai 2005 #18 Skrevet 30. mai 2005 Jeg bruker ikke all verden med sminke til hverdags. Har ikke så mye bruk for det og helle ikke mye tid om morgenen... Som oftest er det maskara fra Lancome, concealer fra YSL eller Maybelline ev også fraget dagkrem fra Cosmica og solpudder fra Loreal, Body Shop eller Chanel. Lipbalm fra Body Shop eller La Mer. Når jeg skal pynte meg litt ekstra bruker jeg vanligvis: Farget dagkrem fra Cosmica eller foundation Adaptive fra Lancome, concealer fra YSL eller Maybelline, skimrende farget krem fra Lancome eller Sisley, solpudder fra Body Shop, Loreal eller Chanel. Øyeskygger fra Shiseido(4-pack sterke farger) eller Chanel kvartett. I tilegg øyeskyggebase fra Clinique. Lipgloss fra Chanel eller Revlon! Maskara fra Lancome Hypnose. Kanskje også rouge-da isåfall fra Loreal eller Versace.
Ephemera Skrevet 30. mai 2005 #19 Skrevet 30. mai 2005 Jeg sminker meg omtrent likedan enten jeg skal på jobb eller på fest: Brun eyeliner, brun øyenskygge, mørk brun mascarra og solpudder. Til fest: ofte blank lipgloss. Bruker stort sett bare noen minutter på å sminke meg.
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2005 #20 Skrevet 30. mai 2005 Til hverdags ofte ingen ting... men jeg må skjerpe meg. Det hender litt for ofte at jeg gjerne skulle tatt kontakt med damer jeg treffer ute i forbindelse med min MK-business, men i joggebukser og håret rett ut, kan jeg jo ikke det . Ellers bruker jeg når jeg først sminker meg: Foundation, rouge, øyenskygger to eller tre farger, øyebrynspudder, og leppestift eller gloss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå