Gå til innhold

Noen som har treningsrom hjemme? Hvordan får dere plass? Går det greit med støy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare nysgjerrig

Anonymkode: 69e84...729

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har! Stort hus da, med trenings-rommet i en litt perifer del av huset!

• Liker 1
Skrevet

Vi har et lite treningsrom. Dvs en sønn har flyet ut for noen år siden, og vi har satt inn en tredemølle og har ei treningsmatte der han hadde soverom. Tredemølla kan slås opp, da kan vi sette ned senga som vi har stående på høykant ellers. 

Vi bor i enebolig. Tredemølla står i et rom med støpt såle rett under:altså ikke kjeller under. Durer litt når mølla brukes, men høres bare inn til soverommet vegg i vegg, og det har nesten voksen datter, så hun legger seg ikke tidlig uansett. 

Dessuten er tredemølla hittil litt for lite flittig brukt... 🤪 

Skrevet

Jeg har et lite treningsrom. Bruker det ene soverommet. Akkurat nå har jeg bare manualer og vektstang, men vurderer tredemølle. Bor alene, så det plager ikke meg hvertfall.

Anonymkode: ccb19...260

• Liker 1
Skrevet

Vi har nede i sokkelen. Rom på 22 kvm, vi har tredemølle, ellipsemaskin og spinningsykkel samt benk med stang og manualer. Blir brukt ganske mye om vinteren, jeg er ikke glad å løpe i mørke.

• Liker 2
Skrevet

Ååå, vi drømmer om å innrede låven.

Anonymkode: 769dd...4bc

Skrevet

Naboene i rekkehuset har innredet en av bodene i kjelleren til treningsrom. Jeg har inntrykk av at de bruker det ganske mye om vinteren, for hun er i god form når hun begynner å løpe ute om våren. Vi hører ingenting, og huset her er ganske lytt. 

Den eneste ulempen er at et er litt lavt under taket, så det egner seg ikke til hoppetau.

Anonymkode: 0000a...ae5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...