AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #1 Skrevet 25. november 2019 Jeg vasker gulvene mine liggende på knærne, og vasker for hånd. Synes jeg får sopt opp rusk og rask bedre med kluten da. Dette tar veldig på knærne, så jeg tenkte knebeskyttere er en god ide. Fant disse fra Adidas hos Zalando. Men vareteksten er litt forvirrende. Det står at det er "knee pads" OG rett bortenfor står det "legg beskyttere". Så hva er det? Det SER UT som knebeskyttere i mine øyne, men jeg har aldri eid et par før, så jeg vet ikke? Kne eller legg? Anonymkode: 827d4...1ad
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #2 Skrevet 25. november 2019 Helt klart knebeskyttere Anonymkode: ea5d0...bc8
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #3 Skrevet 25. november 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt klart knebeskyttere Anonymkode: ea5d0...bc8 Takk. Det var det jeg trodde også. De er nå bestilt. TS Anonymkode: 827d4...1ad
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #4 Skrevet 18. desember 2019 Oppfølgning: Ja, det var "knee pads", altså knebeskyttere, og de funket helt strålende til gulvvask, liggende på kne. Fikk ikke vondt i knærne i det hele tatt nå! Godt kjøp! TS Anonymkode: 827d4...1ad 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #5 Skrevet 18. desember 2019 Ett lite tips til neste gang: prøv å Google navnet på det du lurer på og se etter bilder av produktet. (Husk å bruk hermetegn rundt, så Google bare søker etter de nøyaktige ordene!) Jeg prøvde, og fikk opp masse bilder som viser at de sitter som knebeskyttere, som du selv sier. Kan være nyttig hvis du vil se mer bilder av produktet, f.eks. IKEA-møbler eller joggesko. Anonymkode: dfb1e...03d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå