Gå til innhold

Røff sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en dominant mann på 47 år som har veldig stort behov, og trenger sex som for mange kan være litt utfordrende.  Hvorfor får jeg bare kjeft her inne på forumet når jeg skriver at jeg tenner på bruk av makt tau og håndjern og pisk? det finnes da mange der ute som også liker det? jeg skjeller ikke ut andre som sitter og skriver om vaniljesex som overhodet ikke tenner meg. 

Jeg trenger det røft og jeg trenger og bruke makt, og det finnes mange kvinner der ute som ønsker og underkaste seg en mann på den måten? Denne leken har jo flere involverte. jeg gjør jo ikke noe sånt med en person som ikke vil underkaste seg en dominant mann?

Derfor kunne jeg tenkte meg og høre litt fra dere kvinner som faktisk liker menn som meg, og liker og underkaste dere en dominant mann så vi kan avlive myten om at dette er "unormalt".   Kjenner jeg blir så satt ut av holdninger der ute til folk som synest alt som ikke er helt A4 tilhører avvik og ulovligheter.

Sånn. da fikk jeg ut litt frustrasjon her..

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble våt bare av å lese teksten...

Anonymkode: baacb...6d3

• Liker 3
Skrevet

så hyggelig. at dere finnes! 😍

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en av de som støtter deg. Det er flott at du lever ut din seksualitet, det er flott at du finner kvinner som deler denne gleden sammen med deg. Som ellers; det bunner som regel i kunnskapsløshet, kommunikasjonssvikt eller generelt en tendens til å ønske å mistolke når andre henger seg opp i sånt. Kos deg du, håper du ikke vil la andres fordommer ødelegge et flott sexliv. Selv er jeg utro, har mange elskere, og har Her inne på kg blitt bedt om å brenne i helvete og andre personangrep bare fordi jeg er åpen om min seksualitet og sexlyst. 

hilsen kvinne, 39

Anonymkode: 3d7ae...139

• Liker 1
Skrevet

så herlig svar. tusen takk. du virker veldig oppegående og lever ut dine egne lyster og ikke lar deg dirigere av andre du heller skjønner jeg 

Skrevet
2 minutter siden, Vidar Eriksen skrev:

så herlig svar. tusen takk. du virker veldig oppegående og lever ut dine egne lyster og ikke lar deg dirigere av andre du heller skjønner jeg 

Skulle bare mangle. Jeg heier på deg!

kvinne, 39

Skrevet

nesten fristende og spørre om du kunne tenke deg en elsker til. 😘

• Liker 1
Skrevet

Joda, vi er flere damer som liker det røft. Det viktigste når man inngår et slikt forhold er kommunikasjon, og så lenge begge kjenner til spillereglene, er det bare å kjøre på. 

• Liker 1
Skrevet

Tror det er ganske vanlig, men som kvinne på 29 år snakker jeg aldri/lite om dette til andre. Føler selv at jeg og samboer ville blitt sett rart på, eller dømt. Jeg er sub og han er dom, og vi lever dette kun ut på soverommet med få unntak. Her er til og med playrape en del av den "vanlige" sexen og jeg ser for meg uttrykket til venner/familie dersom de fikk vite 😅

Anonymkode: c83a3...81e

• Liker 2
Skrevet

så bra det finnes mange sånne herlige kvinner som liker og la seg bli dominert. liker navnet ditt. 😋

Skrevet

Jeg liker å bli dominert. Men du må ha stooor kuk. 

Anonymkode: d0a88...ea5

Skrevet

det har jeg 😄 men det er ikke lov og vise den her 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av de som støtter deg. Det er flott at du lever ut din seksualitet, det er flott at du finner kvinner som deler denne gleden sammen med deg. Som ellers; det bunner som regel i kunnskapsløshet, kommunikasjonssvikt eller generelt en tendens til å ønske å mistolke når andre henger seg opp i sånt. Kos deg du, håper du ikke vil la andres fordommer ødelegge et flott sexliv. Selv er jeg utro, har mange elskere, og har Her inne på kg blitt bedt om å brenne i helvete og andre personangrep bare fordi jeg er åpen om min seksualitet og sexlyst. 

hilsen kvinne, 39

Nei, vi kvinner skal tydeligvis ikke ha sexlyst iflg. kg. Og er vi så syndige at vi har det, skal vi holde kjeft om det å bare hviske det forsiktig under dyna.

Bare for at jeg har vært åpen om at jeg foretrekker yngre elskere, blir jeg kalt desperat gammel kjerring (er 43), og det som verre er.  Det virker nesten som om mange unge jenter er redd for at jeg/vi skal stjele kjærestene deres. 

Nei, til deg(girlpower) og ts og alle andre som er åpen om sitt sexliv som avviker litt fra A4..... Kjør på, og gi blanke i alle fordommer. Jeg trodde det skulle være unødvendig å si i snart 2020, men her på kg virker det nesten som om vi sakte men sikkert er på vei tilbake mot 50-tallet.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk bullethurk.  herlig å få positive tilbakemeldinger!! men før du veit ordet av kommer det nok sikkert noe oppgulp fra noen 😋

Skrevet
34 minutter siden, Vidar Eriksen skrev:

Hvorfor får jeg bare kjeft her inne på forumet når jeg skriver at jeg tenner på bruk av makt tau og håndjern og pisk? 

Fordi enkelte her inne ikke vet forskjell på missbruk og BDSM. 

Anonymkode: baff6...a0a

• Liker 1
Skrevet

Da burde de tie stille. Rett og slett

Gjest Middelmådig
Skrevet

Jeg trenger en ny dom. Bor du i Bergen? 😉

Skrevet
1 minutt siden, Vidar Eriksen skrev:

Da burde de tie stille. Rett og slett

Eller så kan vi ta litt ansvar vi også, opplyse de uvitende om hva dette faktisk er, og at det er nytelse og respekt som ligger i bunnen 😉 Hvis det fortsatt ikke hjelper, så er det nok greit å fokusere på de som faktisk er såpass opplyste og som ikke er fordømmende. Det er gjerne sånn at de som roper høyest overdøver majoriteten 

kvinne, 39

Skrevet

Dette begynner og bli hyggelig. at man treffer likesinnede og forståelse og ikke bare kjeft fra de som ikke forstår dette.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...