AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #1 Skrevet 25. november 2019 Dette var skikkelig pinlig! Jeg skulle ha sex med elskeren min for andre gang nå i helga. Jeg satt oppå han, ridde skikkelig, hadde det deilig før han gjorde meg oppmerksom på at jeg blødde skikkelig der nede. Det var ikke mensen, jeg mistenker at dette er forårsaket av min nyinnsatte spiral. Nå er jeg så flau at jeg ikke vet om jeg tør å møte han igjen, selv om det tilsynelatende ser ut til at han takler dette helt fint. Han var bekymret etterpå, lurte på om det gikk fint osv. Herregud så flaut! Anonymkode: f5584...4e4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #2 Skrevet 25. november 2019 Hvorfor var det flaut..? Anonymkode: 21d6d...a15 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #3 Skrevet 25. november 2019 Jeg vet ikke, fordi jeg ikke kjenner fyren og fordi jeg ikke føler meg helt trygg på han enda. Pluss at jeg er superforelska i han. Snakk om turnoff! Redd han ikke skal tenne på meg igjen Anonymkode: f5584...4e4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #4 Skrevet 25. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke, fordi jeg ikke kjenner fyren og fordi jeg ikke føler meg helt trygg på han enda. Pluss at jeg er superforelska i han. Snakk om turnoff! Redd han ikke skal tenne på meg igjen Anonymkode: f5584...4e4 Jeg har slitt mye med blødning under sex, og har faktisk aldri fått en negativ reaksjon på det. Ville bare lagt det bak meg, han tenker nok ikke over det en gang lenger. Anonymkode: 21d6d...a15
MuffinStud Skrevet 25. november 2019 #5 Skrevet 25. november 2019 Jeg skjønner at dette var flaut. Og så var det en skikkelig kalddusj å være godt i gang og så plutselig kikke ned.... Men fra det lille du skriver tror jeg du kan ta det helt med ro med tanken på hvilket inntrykk din elsker har. Håper du vil møte han igjen. En elsker som du er superforelska i og som kan forholde seg til at du faktisk har en normal kropp er jo litt dumt å bare kaste vekk. Du burde ta en prat med fastlegen din. Komplikasjoner med nyinnsatt spiral skal taes alvorlig.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #6 Skrevet 25. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke, fordi jeg ikke kjenner fyren og fordi jeg ikke føler meg helt trygg på han enda. Pluss at jeg er superforelska i han. Snakk om turnoff! Redd han ikke skal tenne på meg igjen Anonymkode: f5584...4e4 Du kjenner ikke fyren , føler deg ikke helt trygg på han MEN er superforelsket?? Noken kjip ting med å pule fremmede, man er garantert å få sjukdommer, hvis hun har noen, å blør i vagina. Anonymkode: cc5a6...52c 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #7 Skrevet 25. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kjenner ikke fyren , føler deg ikke helt trygg på han MEN er superforelsket?? Noken kjip ting med å pule fremmede, man er garantert å få sjukdommer, hvis hun har noen, å blør i vagina. Anonymkode: cc5a6...52c Jeg er 22 og føler meg fortsatt ung og ganske uerfaren når det kommer til sex. Jeg tenker at det gjerne er slik det begynner, man forelsker seg, innleder et seksuelt forhold før det utvikler seg til noe mer. Jeg vil anta at de fleste føler seg litt utrygge i begynnelsen av et forhold, spesielt hvis de er forelska. Jeg har heller ingen kjønnssykdommer. Jeg ville satt pris på konstruktive tilbakemeldinger, ikke bullshit om noe som overhodet ikke er relevant for tråden. ts Anonymkode: f5584...4e4 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #8 Skrevet 26. november 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 22 og føler meg fortsatt ung og ganske uerfaren når det kommer til sex. Jeg tenker at det gjerne er slik det begynner, man forelsker seg, innleder et seksuelt forhold før det utvikler seg til noe mer. Jeg vil anta at de fleste føler seg litt utrygge i begynnelsen av et forhold, spesielt hvis de er forelska. Jeg har heller ingen kjønnssykdommer. Jeg ville satt pris på konstruktive tilbakemeldinger, ikke bullshit om noe som overhodet ikke er relevant for tråden. ts Anonymkode: f5584...4e4 Hvordan vet du det? om du puler folk du ikke engang kjenner uten dong? Spør seriøst, alltid lurt på det Han karen er nok vant til litt blod fra ulike damer,det kan seriøst skje den beste så du bør ikke bekymre deg for akkurat det. Anonymkode: cc5a6...52c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå