Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gi kjæresten min en helgetur i gave. Han har bursdag om en uke og gaven skal være både bursdagsgave og julegave på en gang. Han vet at det blir to gaver i én, men aner ingen ting om hva den er. Mistenker at han tror det er en 3D-printer. :fnise:

Hvordan kan jeg pakke inn gaven hans på en måte sånn at han får et lite hint på bursdagen sin og at gaven blir avslørt på julaften? Turen er ikke bestilt enda for han har ikke fått den nye turnusen sin, men jeg vet hvor turen skal gå.

Anonymkode: 7a510...10d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilde av et fly?

Anonymkode: b9b36...987

Skrevet

Legg ved en fancy bagasjelapp, eller en figur av Eiffeltårnet (eller hva enn som finnes der dere skal). Eller gi ham en ny weekendbag? Eller noe som er typisk for stedet dere skal, slik som olivenoljer, for eksempel. 

Anonymkode: 8b22b...db7

• Liker 2
Skrevet

Tenker at tipset over her er det beste. Hadde kanskje vært lettere å komme med noen flere tips om vi visste hvor turen er til. 

Anonymkode: e1dac...08b

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Legg ved en fancy bagasjelapp, eller en figur av Eiffeltårnet (eller hva enn som finnes der dere skal). Eller gi ham en ny weekendbag? Eller noe som er typisk for stedet dere skal, slik som olivenoljer, for eksempel. 

Anonymkode: 8b22b...db7

Takk. :) 

Anonymkode: 7a510...10d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...