AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #1 Skrevet 25. november 2019 Jeg skal gi kjæresten min en helgetur i gave. Han har bursdag om en uke og gaven skal være både bursdagsgave og julegave på en gang. Han vet at det blir to gaver i én, men aner ingen ting om hva den er. Mistenker at han tror det er en 3D-printer. Hvordan kan jeg pakke inn gaven hans på en måte sånn at han får et lite hint på bursdagen sin og at gaven blir avslørt på julaften? Turen er ikke bestilt enda for han har ikke fått den nye turnusen sin, men jeg vet hvor turen skal gå. Anonymkode: 7a510...10d
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #2 Skrevet 25. november 2019 Bilde av et fly? Anonymkode: b9b36...987
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #3 Skrevet 25. november 2019 Legg ved en fancy bagasjelapp, eller en figur av Eiffeltårnet (eller hva enn som finnes der dere skal). Eller gi ham en ny weekendbag? Eller noe som er typisk for stedet dere skal, slik som olivenoljer, for eksempel. Anonymkode: 8b22b...db7 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #4 Skrevet 25. november 2019 Tenker at tipset over her er det beste. Hadde kanskje vært lettere å komme med noen flere tips om vi visste hvor turen er til. Anonymkode: e1dac...08b
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #5 Skrevet 26. november 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Legg ved en fancy bagasjelapp, eller en figur av Eiffeltårnet (eller hva enn som finnes der dere skal). Eller gi ham en ny weekendbag? Eller noe som er typisk for stedet dere skal, slik som olivenoljer, for eksempel. Anonymkode: 8b22b...db7 Takk. Anonymkode: 7a510...10d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå