Gå til innhold

CamillaLor

Fremhevede innlegg

Skrevet
NoaideBiehtar skrev (1 time siden):

Jeg følger sporadisk og har ikke inntrykk av at de er "denne type influenser" (foreløpig). Jeg fikk mer inntrykk av at de var litt uforberedt på de dårlige nyhetene, og derfor måtte gi følgerne beskjed om at hey, vi må bearbeide dette før vi kan dele. De har jo delt VELDIG mye om dette de siste ukene (utrolig kjedelig å følge med på synes jeg), nesten live, så spørsmålene hadde vel ramlet inn hadde de bare tidd stille. 

Men jeg tror alle influensere har potensiale til å bli "sånne", dessverre, så hvem vet. 

Takk for svar! Jeg tenker det er veldig forståelig at de må ta tid for seg selv om det var dårlige nyheter og synes det er sundt av dem. Er fælt hvor mistroisk man (jeg!) blir til influensere etter hvert!

Dupers skrev (54 minutter siden):

Om jeg husker riktig så var det en grunn til at de måtte hente ut egg fra Camilla før de kunne hente fra Julie noe med alder kanskje? Hadde noe med at da kunne de kjøre flere runder med en gang i tilfelle det ikke ble suksessfull egg henting *hva heter det på norsk?*  

Camilla er jo i midten av 30åra så mulig de har fått beskjed om at forholdene ikke er optimale i livmora

Takk for svar! Som jeg skrev over her, så synes jeg det er fint de tar tid for seg selv om det var dårlige nyheter. Det heier jeg virkelig på!

Bare det at jeg skriver «om» det var dårlige nyheter når hun skrev at det var det, får meg til å bli litt oppgitt av meg selv, at jeg har blitt så mistroisk til influensere. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
LullaSkrulla skrev (1 time siden):

Takk for svar! Jeg tenker det er veldig forståelig at de må ta tid for seg selv om det var dårlige nyheter og synes det er sundt av dem. Er fælt hvor mistroisk man (jeg!) blir til influensere etter hvert!

Takk for svar! Som jeg skrev over her, så synes jeg det er fint de tar tid for seg selv om det var dårlige nyheter. Det heier jeg virkelig på!

Bare det at jeg skriver «om» det var dårlige nyheter når hun skrev at det var det, får meg til å bli litt oppgitt av meg selv, at jeg har blitt så mistroisk til influensere. 

Syns ikke du skal bli oppgitt over deg selv, det er bare sunt at vi er skeptiske. Influenserbransjen har jo sørget for dette selv. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor tekster hun på norsk og engelsk? Har hun så mange utenlandske følgere?

Skrevet
Jodaneida skrev (2 minutter siden):

Ja. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
Jodaneida skrev (47 minutter siden):

Majoriteten av følgerne deres er nok utenlandske. Julie har fremdeles 5,1 mill følgere på TikTok selv om hun har fjernet alle videoer. At Camilla tekster på engelsk på snap er nok et forsøk på å få følgerskaren de hadde over på snap nå som Julie har gitt seg. 

De var nok godt oppi toppen av skeive par på TikTok da de gikk inn i prøveperioden med eldste. 

Endret av refill
  • Liker 5
  • 3 uker senere...
Skrevet

Herregud for et sinnsykt kjør de driver med graviditetstesting for tiden! Kan man ikke bare «take a chill pill» og vente noen dager?? 😄 Men sikkert gode penger på å dra ut dette i det uendelige og lage drama

• Liker 4
Skrevet
Katten89 skrev (2 timer siden):

Herregud for et sinnsykt kjør de driver med graviditetstesting for tiden! Kan man ikke bare «take a chill pill» og vente noen dager?? 😄 Men sikkert gode penger på å dra ut dette i det uendelige og lage drama

Du har nok aldri hatt IVF forsøk. Selv om de selvfølgelig melker det for alt det er verdt. Og litt til. 

• Liker 12
Skrevet
Klink skrev (1 time siden):

Du har nok aldri hatt IVF forsøk. Selv om de selvfølgelig melker det for alt det er verdt. Og litt til. 

Men jeg synes uansett det blir for dumt. Det er som å vente på en pakke levert på en spesifikk dato og så sjekke postkassa typ mange ganger daglig

• Liker 2
Skrevet
Katten89 skrev (2 timer siden):

Men jeg synes uansett det blir for dumt. Det er som å vente på en pakke levert på en spesifikk dato og så sjekke postkassa typ mange ganger 

dårlig sammenligning. 

• Nyttig 3
Skrevet
refill skrev (På 29.7.2025 den 9.32):

Majoriteten av følgerne deres er nok utenlandske. Julie har fremdeles 5,1 mill følgere på TikTok selv om hun har fjernet alle videoer. At Camilla tekster på engelsk på snap er nok et forsøk på å få følgerskaren de hadde over på snap nå som Julie har gitt seg. 

De var nok godt oppi toppen av skeive par på TikTok da de gikk inn i prøveperioden med eldste. 

Jeg kan ikke for mitt bare liv forstå hvorfor 5 millioner ville følge dem! 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Klink skrev (10 timer siden):

Jeg har hatt ivf og synes også dette er helt hinsides. 

Altså, folk gjør hva de vil, men kjedelig når alt annet innhold er eliminert. Sinnsykt kjedelig å klikke seg gjennom. Jeg må jo bare droppe det men synd når de skal bombardere med slikt innhold og man må avfølge. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
NoaideBiehtar skrev (10 timer siden):

Jeg har hatt ivf og synes også dette er helt hinsides. 

Altså, folk gjør hva de vil, men kjedelig når alt annet innhold er eliminert. Sinnsykt kjedelig å klikke seg gjennom. Jeg må jo bare droppe det men synd når de skal bombardere med slikt innhold og man må avfølge. 

Enig i at det er helt vanvittig med delingen de driver med, men testingen forstår jeg. Bare å lese litt på  prøverforumet så er ikke de de eneste. 

Det ser ut til at hun ble gravid på første forsøk da , det er bra for de ☺️

Endret av Klink
Skrevet
Klink skrev (18 timer siden):

dårlig sammenligning. 

Syns det var en spot on melding. Skjønner de tjener penger hele døgnet på det surret, men skjønner ikke at noen følger. De dukker opp av og til og det er bare testing hver gang

• Liker 3
Skrevet
kkkeee skrev (5 timer siden):

Syns det var en spot on melding. Skjønner de tjener penger hele døgnet på det surret, men skjønner ikke at noen følger. De dukker opp av og til og det er bare testing hver gang

Jeg syns det er kjempespennende jeg 😂🫣 Jeg har 3 barn selv, og er ferdig for lengst. Men elsker å se andres reise 😍

• Liker 5
  • Hjerte 5
Skrevet

Jeg skjønner at dette er for kamera og wiews, men likevel! De tar jo fullstendig av i styret med testing og symptomtolking. Tror Camilla hadde hatt det mye bedre om hun slappet av litt og tenkte på noe annent. Må være fryktelig slitsomt å styre sånn 😮‍💨

• Liker 3
Skrevet
Armarillo skrev (19 timer siden):

Jeg syns det er kjempespennende jeg 😂🫣 Jeg har 3 barn selv, og er ferdig for lengst. Men elsker å se andres reise 😍

Samme her 😝

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

som ei som er midt oppi samme situasjon, med ivf (testing og venting, håping og grubling) Så skjønner jeg veldig godt at de velger å dele dette. Er ikke noe som blir delt veldig mye i media ellers og Camilla er en flott representasjon for de av oss som er midt i en ivf prosess. Kan sikkert ikke snakke for alle, men ja. det er min mening. 

Og for de som sier man bare "skal tenke på noe annet" eller "ta en chill pill", helt umulig når man er i ivf. 

• Liker 5
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Katten89 skrev (På 16.8.2025 den 13.01):

Dèt skjønner jeg godt, må jeg si. Man er helt i en boble når man prøver på barn og testegær'n er det veeeldig vanlig å bli. Når de tjener penger på alt de legger ut også så skjønner jeg de gjør det!

Men ja, kan noen oppdatere meg? For jeg har egentlig aldri fulgt med dette paret før. Men ble litt nysgjerrig nå. Jeg har forstått det slik at det er Julie som har vært gravid med nr.1 og 2. Men er det med Camillas egg?

Og nå har Camilla vært på Medicus og hatt innsett. Men det var med et ferdig blastocyst (?) for jeg så ikke noe egguttak der. Er det noe de har hatt i fryseren fra sist da? Altså fortsatt Camillas egg? Eller er det Julies nå? 🤔

Skrevet
Amatariel skrev (1 time siden):

Dèt skjønner jeg godt, må jeg si. Man er helt i en boble når man prøver på barn og testegær'n er det veeeldig vanlig å bli. Når de tjener penger på alt de legger ut også så skjønner jeg de gjør det!

Men ja, kan noen oppdatere meg? For jeg har egentlig aldri fulgt med dette paret før. Men ble litt nysgjerrig nå. Jeg har forstått det slik at det er Julie som har vært gravid med nr.1 og 2. Men er det med Camillas egg?

Og nå har Camilla vært på Medicus og hatt innsett. Men det var med et ferdig blastocyst (?) for jeg så ikke noe egguttak der. Er det noe de har hatt i fryseren fra sist da? Altså fortsatt Camillas egg? Eller er det Julies nå? 🤔

Tror Julie har vært gravid med Camilla sine egg ja, og nå er Camilla (forhåpentligvis) gravid med Julie sitt egg. Ett befruktet egg fra fryseren hvert fall.

• Liker 2
Skrevet

Er det bare jeg som synes de er «for mye»? Følger ingen av de lenger da jeg rett og slett føler de er …uærlige i mangel på bedre ord.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...