Gjest Seleena Skrevet 28. mai 2005 #1 Skrevet 28. mai 2005 Er det pigmentflekkar? Skulle unne meg litt sjølvbruning i går og to flekkar har plassert seg strategisk på kinnet.
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2005 #2 Skrevet 28. mai 2005 Det er vel ikke pigmentflekker siden det oppstod i forbindelse med selvbruning, som kun farger det ytterste hudlaget. Kanskje du fikk vann på kinnet, eller noe?
Devana Skrevet 28. mai 2005 #3 Skrevet 28. mai 2005 Sikker på at du ikke bare "bommet" med selvbruningskremen slik at det ble flekker? Det har skjedd med meg. Men ellers så får jeg noen hvite flekker der det er arr. Pigmentflekker vet jeg ikke stort om
Gjest Seleena Skrevet 29. mai 2005 #4 Skrevet 29. mai 2005 ganske så sikker på at det ikkje kom vatn på eller at eg bomma med sjølvbruninga akuratt der ja! No i ettertid (når sjølvbruninga forsvann) er eg veldig tørr der og.
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2005 #5 Skrevet 29. mai 2005 Det er lurt å bruke peeling i forkant slik at du lettere kan garantere et jevnt resultat. Min erfaring er ikke helt som din; fargen setter seg MER i tørre flekker hos meg, slik at jeg blir brunere der. Ikke fint.
Gjest Seleena Skrevet 29. mai 2005 #6 Skrevet 29. mai 2005 Eg dusjer først. Så tar eg ekstra peeling. Så smører eg meg inn med ein god ansiktskrem. Tørker huden lett. Tar på meg "legehansker" for å ikkje få det på fingrane. Og tar vekk håret. Smøret god utover som om trynet var eit kart. Begynner oppe og smører meg nedover. Eg gjer det kjempenøye hehe... Kan spørre lege neste gong eg er der..
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2005 #7 Skrevet 29. mai 2005 Klør flekkene? Likner det på noe utslett eller eksem?
Gjest Seleena Skrevet 29. mai 2005 #8 Skrevet 29. mai 2005 Det klør ikkje, det er berre tørt. Og viser kun når eg bruker sjølvbruning, sidan desse to plassane ikkje blir bruna, men forblir den opprinnelige hudfargen min.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå