Gå til innhold

Pappa omanerer mens datter på 10 «sover» i samme seng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er separert og datteren min har akkurat fortalt meg at dette skjer! Han tror at hun sover men hun har latet som de gangene hun har oppdaget det fordi hun er redd. Gråt og var helt fra seg over at han kunne gjøre dette «ekle» greiene mens hun var der. Hun sier hun synes han er ekkel og vil ikke sove der nå. 

jeg er helt fra meg og skal snakke med far i dag. Men har sagt til henne at hun blir hos meg til dette er ordnet.

hva hadde dere gjort og sagt?? Jeg spyr av at han gjør sånn med ungen i samme seng selv om han har trodd hun sov!! Herregud...

Anonymkode: c7080...a3d

• Liker 37
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er så unødvendig. Han får leke med tissen sin et sted datteren ikke er. Så fint at hun fortalte det til deg!

• Liker 16
Skrevet

Æsj hva er neste. Når skitne fantasiene hans stoppet så skal han begå overgrep mot datteren din. Meld han sykingen til rett instans og ta det derifra. Det er langt over streken! 

Anonymkode: 9a0cc...b32

• Liker 2
Skrevet

HI her

Dette er så aldeles ikke trolling... 

Jeg skrev her fordi jeg er rådvill! Aldri hørt om lignende! Men Barnehuset hørtes fornuftig ut. 

Og heldigvis var hun så tøff at hun våget å si det til meg! Modige modige ungen min...

Anonymkode: c7080...a3d

• Liker 25
Skrevet

Det er i følge lovverket overgrep og om du anmelder så vil han bli dømt for overgrep mot barn under 14 år. Altså, veldig alvorlig!! 

Så om du troller så håper jeg du får dårlig samvittighet for dette er ikke morsomt. Og om det er ekte så bør du ta en alvorsprat med han, for dette er ikke greit i det hele tatt.

Anonymkode: f75e3...68b

• Liker 19
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men har sagt til henne at hun blir hos meg til dette er ordnet

Noe i meg sitter og funderer på hvordan "dette blir ordnet"...(?)

Anonymkode: 3f5fa...623

• Liker 5
Skrevet

Ta henne med til politiet.

Anonymkode: 74c52...491

• Liker 7
Skrevet

Fy f**! Drøyt som f***!

Trenger ikke å være "pedofile tanker" her, noen er vel bare så sjukt lost i huet at de ikke tenker. Men uansett hva som foregår i huet hans så er det sjukt, dette er jo ikke rett på en plass! Han bør miste retten til datteren sin nå til han har forklart seg og blitt tatt en prat med av barnevern/familievern/politi. Dette er jo IKKE greit!! For f**!!

Alliuer deg med noen du kan stole på i familien eller blant venner, helst en annen mann som synes dette er like forbanna sjukt og som er større enn ham, en han føler seg truet av, en han vil bli så redd av at han sitter i et hjørne på gulvet på kjøkkenet og gråter av fordi han blir kjefta opp for dette. Denne mannen fortjener å føle seg heeelt j** på grunn av dette nå.

ÆSJ!!!!!

Anonymkode: e1e4a...c3f

• Liker 7
Skrevet (endret)

Ifølge loven så er det overgrep, fordi han utfører seksuelle handlinger i nærvær av et barn med viten og vilje. 
Det at foreldre har sex og barna går innpå dem et par ganger i livet, er ikke overgrep. Det er uhell. Det å ha høylytt sex jevnlig med barna i huset, er på psykisk seksuell overgrep og helt på grenseland og om et barn blir skadet psykisk så vil man bli dømt for det. 
Det å være naken rundt barn er ikke overgrep. Det å onanere i nærvær av et barn hvor sjansen for å bli oppdaget er stor, er overgrep. TS skriver jo at vedkommende er redd! Det handler ikke om hvem han tenker på når han onanerer, han onanerer i samme seng som et sovende barn! Ingen som sier han er pedofil, men det er overgrep. 

Overgrep handler ikke bare om fysisk kontakt, penetrering eller kjønnsorgan som berøres av den ene eller den andre. 
Overgrep er så mye mer enn det! 

Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 40
Skrevet

Trolololo, har det ikke vært flerfoldige saker her inne hvor barn har ligget i samme seng med den ene forelder, både mor og sønn, far og datter? 

• Liker 4
Skrevet

Tenker at du må oppsøke profesjonell hjelp og råd her. 

Det er jo umulig å si om han vet at hun er våken og tester hennes grenser eller om han tror hun sover. Det er rimelig lett å se at barna sover. Så muligheten er der for at han vet hun er våken og gjør det med viten og vilje. Så selv om han faktisk tror at hun har sovet og det er sannheten så kan nesten ikke tvilen komme han til gode siden det er en fare for datteren din. Så her må du jo ta grep. 

Veldig modig at datteren din har fortalt deg dette. Det er virkelig positivt. 

Anonymkode: e4a15...852

• Liker 8
Skrevet

Det er mistenkelig mange av disse 'pedo far og barn-trådene' her inne nå om dagen. 

Anonymkode: 94b6d...c2b

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor deler de seng når barnet er 10 år gammelt? Har hun ikke eget rom og egen seng? 

• Liker 17
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ifølge loven så er det overgrep, fordi han utfører seksuelle handlinger i nærvær av et barn med viten og vilje. 
Det at foreldre har sex og barna går innpå dem et par ganger i livet, er ikke overgrep. Det er uhell. Det å ha høylytt sex jevnlig med barna i huset, er på psykisk seksuell overgrep og helt på grenseland og om et barn blir skadet psykisk så vil man bli dømt for det. 
Det å være naken rundt barn er ikke overgrep. Det å onanere i nærvær av et barn hvor sjansen for å bli oppdaget er stor, er overgrep. TS skriver jo at vedkommende er redd! Det handler ikke om hvem han tenker på når han onanerer, han onanerer i samme seng som et sovende barn! Ingen som sier han er pedofil, men det er overgrep. 

Overgrep handler ikke bare om fysisk kontakt, penetrering eller kjønnsorgan som berøres av den ene eller den andre. 
Overgrep er så mye mer enn det! 

Har du dokumentasjon på påstandene dine? Eller er det noe du tror?

Anonymkode: 0df81...418

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke min tolkning av

"Seksuelt misbruk av barn er ofte definert som kontakt eller samspill mellom et barn og en voksen hvor barnet er brukt til seksuell tilfredsstillelse av en overgriper."

Anonymkode: ba2bf...cc4

• Liker 4
Skrevet

Vet virkelig en ti år gammel jente hva onanering er? 🤔

Anonymkode: 40519...f45

• Liker 4
Skrevet

Pisspreik!  

Anonymkode: e2fc3...961

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke dette er trolling. Mannfolk kan være noen perverse svin på den ene eller andre måten. Det verste er at de ikke skjems heller.

• Liker 15
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke min tolkning av

"Seksuelt misbruk av barn er ofte definert som kontakt eller samspill mellom et barn og en voksen hvor barnet er brukt til seksuell tilfredsstillelse av en overgriper."

Anonymkode: ba2bf...cc4

Det er heldigvis ikke din tolkning av loven som er gjeldende rettspraksis. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...