Rosenrød Skrevet 28. mai 2005 #1 Skrevet 28. mai 2005 Jeg har langt hår (til midjen) som er litt oppklipt og ganske tykt. Av stylingprodukter bruker jeg hårskum og spray fra redken. Liker disse, men kunne tenkt meg tips om andre volumgivende produkter som holder litt. Har tenkt å kjøpe kms saltvannsspray, noen som har erfaringer med denne? Takker for hjelp! ps. Fint om produktene kan kjøpes på lookfantastic.
Armonia Skrevet 28. mai 2005 #2 Skrevet 28. mai 2005 Har ikke noen tips, men håper noen andre kommer med noen... Jeg trenger tips om dette jeg også
Milly:) Skrevet 28. mai 2005 #3 Skrevet 28. mai 2005 Jeg også! Vil finne en god saltvannsspray som kan gjøre oppklipt hår rufsete..
Arkana Skrevet 28. mai 2005 #4 Skrevet 28. mai 2005 Jeg bruker Wella High Hair Ocean Spritz (saltvannspray) og den liker jeg kjempegodt. Flott volum til håret som holder godt, og lukter herlig. Wella High Hair har også veldig bra skum, favorittmerket når det gjelder hårstyling. Om det kan kjøpes på nett vet jeg derimot ikke.
Morea Skrevet 30. mai 2005 #5 Skrevet 30. mai 2005 Jeg bruker produktene til "Big Sexy Hair". Skikkelig teit navn, men de er veldig gode. Har en stk hårskum og en spray. Gir godt hold uten å bli klissete eller flokete.
Milly:) Skrevet 30. mai 2005 #6 Skrevet 30. mai 2005 Jeg bruker produktene til "Big Sexy Hair". Skikkelig teit navn, men de er veldig gode. Har en stk hårskum og en spray. Gir godt hold uten å bli klissete eller flokete. Hvor har du kjøpt dem?
Morea Skrevet 30. mai 2005 #7 Skrevet 30. mai 2005 Har sett flere salonger som har de, men Adam og Eva i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå