Gjest Seleena Skrevet 28. mai 2005 #1 Skrevet 28. mai 2005 Satt å kjeda meg her i stad og lurte på om eg skulle sjå om det fanst noko lesestoff ein plass - og fant VG. Jaja, får gå då tenkte eg og leste på framsida; "Kvinner vil vere utro om mannen er impotent" eller noko i den dur.. Ehh.. Javell? Er dette verkeleg interessant å lese om? Hadde det vore meg som skulle kjøpe lesestoff denne dagen, hadde eg aldri valt VG pga den framsida. Eg trudde faktisk Vg skulle vere ei seriøs avis og ikkje eit magasin.. Kva som gjer at Vg går over til desse verkemidla. Sex sex sex og atter sex. Begynner VG å miste lesarar? Eller er vi i ferd med å gå inn i ei tid, der krig, svolt og politikk er kjedeleg å snakke om. Men andres sexliv er meir interessant? Kjør debatt!
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2005 #2 Skrevet 28. mai 2005 Er blitt? :o Jeg synes den alltid har vært det, dessverre.
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 28. mai 2005 #3 Skrevet 28. mai 2005 Trodde du at VG var en seriøs avis- har du akkurat flyttet til Norge?
Gjest Seleena Skrevet 28. mai 2005 #4 Skrevet 28. mai 2005 Har ikkje lest vg på lenge, og syntes vg var seriøs før ja. Då var vertfall "nyhende" større enn "rampelys". Det er jo totalt omvendt no.
Gjest VG - nei takk Skrevet 28. mai 2005 #5 Skrevet 28. mai 2005 hehe VG har aldri vært en seriøs avis.
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2005 #6 Skrevet 28. mai 2005 VG var bedre før, nå er det skikkelig ille rett og slett.
Gjest Seleena Skrevet 28. mai 2005 #7 Skrevet 28. mai 2005 VG var bedre før' date=' nå er det skikkelig ille rett og slett.[/quote'] Takk Cyan
Milly:) Skrevet 28. mai 2005 #8 Skrevet 28. mai 2005 Enig. Har aldri likt VG, men det har blitt mye verre i det siste.. det samme har Dagbladet, selv om jeg fortsatt synest det er hakket bedre. Realityserier og sex pryder forsiden hele tiden (men det er vel fordi folk kjøper det ).
Gjest geografen Skrevet 28. mai 2005 #9 Skrevet 28. mai 2005 VG har vært en useriøs avis i minst ti år, jeg tror den hadde sin seriøse storhetstid for minst tredve år siden. Forsidene på både Dagbladet og VG i dag fikk i hvert fall MEG til å avstå fra tabloid lesestoff; Dagbladet skiltet med Karita Bekkemelloms beretninger om singeltilværelsen; VG fortalte oss noe så spennende som hvordan "folka fra reklamen" har det privat. Ikke vet jeg om de hadde konstruert en historie om livet til Fjordland-tannfeen eller om man møtte skuespillerne.. Kanskje de smisker med annonsørene sine? For mye billig trykksverte er det i de avisene også - de lukter og man blir svart på hendene av å lese dem. Fytti.
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2005 #10 Skrevet 28. mai 2005 Dagblabla er et must på lørdag, jeg har utrolig sans for Ro0lf Hansen - løsningsordkonstruksjonskryssorddjevelen som lager kryssordet i Magasinet! Ellers må det jo være positivt dersom VG har avansert fra å være en undermålsavis til å bli en lavmålsavis...
Anglofil Skrevet 30. mai 2005 #11 Skrevet 30. mai 2005 Trodde den alltid har vært lavmålsavis jeg.. Mvh Yvonne
Gjest z Skrevet 30. mai 2005 #12 Skrevet 30. mai 2005 Jepp - VG er elendig. Jeg kjøper den aldri (ikke DB heller).
hilli Skrevet 31. mai 2005 #13 Skrevet 31. mai 2005 Jeg har aldri likt VG, og har derfor aldri kjøpt avisen. Før hendte det at jeg kjøpte Dagbladet, som etter min mening var hakket bedre enn VG. Nå derimot er de like ille begge to. VG er en blanding av Se&Hør, sport og Vi Menn, mens Dagbladet har blitt en blanding av Forbrukermagasinet, sport og Cosmopolitan. Det er grenser for hvor mange ganger man orker å lese om "de ti beste nettstedene". Magasinet er greit nok, men det er jo ikke en avis.
-Fisken- Skrevet 31. mai 2005 #14 Skrevet 31. mai 2005 Men, tross alt, VG selger. I postkassa får vi aftenposten, DG kjøpes på lørdager. Kjøper aldri VG.
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2005 #15 Skrevet 31. mai 2005 Verdens Gang har jeg aldri likt. Liker Atenposten og Dagbladet, selv om Dagbladet også har tapt seg synes jeg. Ellers elsker jeg danske Weekendavisen.
Gjest TomKrus Skrevet 31. mai 2005 #16 Skrevet 31. mai 2005 Men' date=' tross alt, VG selger.[/quote'] En million fluer kan ikke ta feil - dritt er godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå