Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Loggfører syklusen min siden jeg prøver å bli gravid. Nå var syklusen 10 dager kortere enn forrige. Er det normalt?? 

(slutta på p-pillen i april etter å ha brukt den i 13 år.) 

Screenshot_20191125_092906.thumb.jpg.5f3e18fa18450de93f98bc0999820fb7.jpg

Anonymkode: 17104...6c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan skje, ja. Ville ikke vært bekymra etter en syklus, hvertfall ikke med tanke på at den ikke er så langt unna de andre syklusene dine. 

Anonymkode: 12772...530

• Liker 1
Skrevet

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Loggfører syklusen min siden jeg prøver å bli gravid. Nå var syklusen 10 dager kortere enn forrige. Er det normalt?? 

(slutta på p-pillen i april etter å ha brukt den i 13 år.) 

Screenshot_20191125_092906.thumb.jpg.5f3e18fa18450de93f98bc0999820fb7.jpg

Anonymkode: 17104...6c0

Slik så mine også ut! Hadde 30-31 dager med p-piller i flere år. Rett etter pilleslutt fikk jeg en lang en på 35 dager. Nå har de stabilisert seg på å være ca 26 dager lange. Min teori er at p-piller gir deg kunstig lengde på syklus, og når du slutter bruker kroppen litt på å finne rytmen før du får din egentlige sykluslengde. Helt normalt vil jeg tro.

Skrevet

Jeg sluttet på p-piller i april etter å ha brukt dem i 16 år og min syklus har variert mellom 26-29 dager før jeg ble gravid nå for 3 mnd siden. Men jeg tenker at det kanskje kan være normalt med noe uregelmessig syklus/menstruasjon ei stund etter p-pille slutt?

Leste noe om at hvis syklusen varierte med mer enn så så mange dager fra gang til gang så var det regnet som uregelmessig syklus, lurer på om det kunne være hvis det var 6 dager eller mer forskjell? 

Anonymkode: c62e4...56c

Skrevet

Selv har jeg alltid hatt uregelmessig syklus, varierer alt mellom 19 og 50 dager (sjelden så kort som 19, oftest ganske lange på 30+ dager). Skal til gym å sjekkeopp dette nå snart. Men ang graviditet, jeg ble gravid etter 3 måneder fra pilleslutt, og alt endte godt.

Anonymkode: 4fec0...d4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...