AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #1 Skrevet 25. november 2019 Jeg har bestemt meg for at jeg ønsker å ut av forholdet. Synes det er kjempe tøfft, å jeg er litt små deppa og synes dagene er tunge... Men jeg vet innerst inne at dagene kommer til å bli bedre bare steget er tatt. Vi gjør ingen ting sammen, jeg må stå for mye av det økonomiske og det er en dårlig tone mellom oss. Så på sikt blir det bra for alle. Vi er gift og har tre barn. Så det er en del praktiske ting som må ordnes. Hvordan går man fram? Er det obligatorisk med megling på familievernkontoret? Anonymkode: 2df9e...ce6 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #2 Skrevet 25. november 2019 Da jeg skulle flytte fra barnefar så var det obligatorisk hvertfall. Fordi det er der dere blir enig om barnefordelingen. Ring familievernkontoret så ordet de time for deg. Gå på nett og google skillsmisse så får du nok opp riktig papirer som må fylles ut. Så er det bare å vente et år og håpe mannen skriver under på papirene Lykke til ❤️ Anonymkode: fdb5c...76b 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #3 Skrevet 25. november 2019 Det du begynner med er å si er, nå skal vi skilles Johanne skilles Johanne.... Anonymkode: f76f5...38b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå