AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #1 Skrevet 25. november 2019 Da greide vi å glemme tisselaken til ungen, og han tisset selvfølgelig ut sengen. Hvordan får man vasket det bort? Anonymkode: 270ad...136
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #2 Skrevet 25. november 2019 Må nok kjøpe en ny madrass tror jeg. Har det kommet inni madrassen så får du det ikke bort. Anonymkode: 0d061...a28 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #3 Skrevet 25. november 2019 Hvis madrassen har trekk, så kan du vaske det. (Hvis ikke anbefaler jeg dere å kjøpe overmadrass med vaskbart trekk, slik at det er lettere i fremtiden. Tiss vil det noen ganger bli i senga) Ellers så går det bort med god vask og spyling. Jeg har med god erfaring vasket madrasser i dusjen. Er det rammemadrass, ville jeg spylt den med hageslangen og hatt den ute til tørk. -men det er jo ikke praktisk hvis det er minusgrader. Tiss er jo ikke noe farlig sånn sett, og fordelen med tiss er at når du får vasket bort lukta så er det borte for alltid. (I motsetning til oppkast/avføring som kan "blomstre opp" igjen). Anonymkode: 5e429...948
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #4 Skrevet 25. november 2019 Ikke alle madrasser tåler at du vasker den. Jeg vasket min (av merke Jensen), og den endte i søpla pga madrassen begynte å lukte kjemisk etter vask. Hvis jeg var deg ville jeg vasket den overfladisk, tatt av trekket og deretter kjøpt en madrassbeskytter. Anonymkode: 56127...2fa
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #5 Skrevet 25. november 2019 Det første jeg tenker er en dampvasker e.l. om du har det. Og ta på begge sider av madrassen Anonymkode: 61b72...51b
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #6 Skrevet 25. november 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det første jeg tenker er en dampvasker e.l. om du har det. Og ta på begge sider av madrassen Anonymkode: 61b72...51b nei det har jeg ikke, men skal sjekke om jeg kjenner noen som har. Takk for tips! TS Anonymkode: 270ad...136
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #7 Skrevet 26. november 2019 Man får leid rensemaskiner, sånne som man bruker til å rense sofa og bilseter. Ligner en støvsuger. Ikke brukt det på tiss før, men på ganske inngrodde bilseter. Anonymkode: 2bde3...fbb
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #8 Skrevet 26. november 2019 Sikkert litt ekkelt, men vi gjør ingenting. Litt barnetiss på en barbemadrass lever vi med. Vi vasker sengetøy, puter og dyner ved behov, men ikke madrassen. Anonymkode: aad3c...810 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå