Gå til innhold

Baby 7 mnd kniper plutselig øynene mye sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har en sønn på 7 mnd som de siste dagene har begynt å gjøre noe «rart» med øynene. Han kniper dem blant annet plutselig hardt sammen, myser og lukker øynene. Skjer ofte når han sitter i matstolen sin å spiser. Noen som har erfaring med dette?! (Har time hos lege for noe annet senere i uken så skal ta det opp da)

Anonymkode: 482d2...fb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har nok bare oppdaget noe nytt han kan gjøre og tester det ut

Anonymkode: 4b524...86c

• Liker 5
Skrevet

Enig med hun over, det er nok bare gøy. Min har akkurat lært å rynke nesen, veldig søtt.

Hvis det er epilepsi du er redd for, er det oftere flimring, eller at øynene får bakover, eller tom stirring i lang tid

Anonymkode: c5acd...e54

• 1 år senere...
Skrevet

AKKURAT dette skjer med min gutt på 1 år nå for tiden. Men kun ved måltider. Jeg blir helt stressa , men han er 100% seg selv, glad og fornøyd og virker ikke påvirket. Fant du ut av dette trådstarter? 

Anonymkode: b0cd3...771

Skrevet

Evt noen andre med samme erfaring??

• 2 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2021 den 22.51):

Evt noen andre med samme erfaring??

Hei, 

fant du noe mer ut av dette?

Anonymkode: 1b567...d03

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2021 den 22.49):

AKKURAT dette skjer med min gutt på 1 år nå for tiden. Men kun ved måltider. Jeg blir helt stressa , men han er 100% seg selv, glad og fornøyd og virker ikke påvirket. Fant du ut av dette trådstarter? 

Hei,

fant du ut av det? Har en 10 mnd sønn som gjør alkurat det samme.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.11.2019 den 7.30):

Hei! Jeg har en sønn på 7 mnd som de siste dagene har begynt å gjøre noe «rart» med øynene. Han kniper dem blant annet plutselig hardt sammen, myser og lukker øynene. Skjer ofte når han sitter i matstolen sin å spiser. Noen som har erfaring med dette?! (Har time hos lege for noe annet senere i uken så skal ta det opp da)

Anonymkode: 482d2...fb3

Hei ts,

fant du ut av det? Har han vokst fra det

nå?

Skrevet

Nå er ikke jeg TS da, men sønnen til min venninne gjorde akkurat det samme rundt toårsalderen, de fikk beskjed om barnetics :)

Anonymkode: d2cdb...6b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nå er ikke jeg TS da, men sønnen til min venninne gjorde akkurat det samme rundt toårsalderen, de fikk beskjed om barnetics :)

Anonymkode: d2cdb...6b5

Hadde han det fra da han var liten eller begynte han med det da han var 2ish? Har en liten baby på 10 mnd som begynte med dette når han var rundt 6-7 mnd, men det skjer kun ved spisebordet. Lurer på om det kan være noe eller om han vokser fra det. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...