Devana Skrevet 28. mai 2005 #1 Del Skrevet 28. mai 2005 Noen som har en god og enkel oppskrift på pestosaus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 28. mai 2005 #2 Del Skrevet 28. mai 2005 Basilikum, ristede pinjekjerner, olivenolje, parmesanost og litt pepper i en blender- raskere og enklere pesto enn dette går ikke an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 28. mai 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 28. mai 2005 Takk! Det hørtes jo kjempegreit ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2005 #4 Del Skrevet 28. mai 2005 Og så må du ha oppi litt fersk hvitløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 28. mai 2005 #5 Del Skrevet 28. mai 2005 Hvitløk glemte jeg- det må selvsagt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2005 #6 Del Skrevet 28. mai 2005 Hjemmelaget pesto er helt fantastisk, så friskt grønn og full av smak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. mai 2005 #7 Del Skrevet 28. mai 2005 .. og har du ikke pinjekjerner kan du godt bruke peanøtter -- det blir godt det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 28. mai 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 28. mai 2005 Hvor får jeg forresten kjøpt pinjekjerner? I vanlig dagligvarebutikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2005 #9 Del Skrevet 28. mai 2005 Hvor får jeg forresten kjøpt pinjekjerner? I vanlig dagligvarebutikk? Ja, det får du. Hvis butikken har nøtter fra Den Lille Nøttefabrikk (i løs vekt og de lysegule posene), vil du også finne poser med pinjekjerner i samme stativet. Jeg ville ikke brukt peanøtter, de har altfor skarp smak. Hvis du ikke finner pinjekjerner, er cashewnøtter en mildere erstatning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. mai 2005 #10 Del Skrevet 28. mai 2005 Matvarebutikker med godt utvalg, har det. Ellers så kan du kjøpe på innvandrerbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 28. mai 2005 Forfatter #11 Del Skrevet 28. mai 2005 Tusen takk dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 28. mai 2005 #12 Del Skrevet 28. mai 2005 Husk at pinjekjernene bør ristes gylne i tørr stekepanne for å få frem smaken, de brunes lett så pass på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå