Angelica Skrevet 28. mai 2005 #1 Skrevet 28. mai 2005 Huff, at man aldri lærer! Ene plagget etter det andre blir kjøpt fordi det er så billig, og ofte ender det opp med aldri å bli brukt. Skal helst ikke prøve det heller, og når man kommer hjem finner man kanskje ut at det ikke passer i det hele tatt. Må virkelig slutte med dette, for alle disse billige plaggene kunne man jo fått noe ordentlig lekkert som til og med passer! Fler som har det på samme måte?
Dagoberta Skrevet 28. mai 2005 #2 Skrevet 28. mai 2005 Og hva skal man gjøre med buksa som er litt for stor, t-skjorta som er litt for liten, og genseren som bare ser teit ut? Jeg har ikke helt samvittighet til å kaste dem i søpla, og det er sjelden noen samler inn klær her, så de blir liggende i skapet i evigheter før jeg bare må innrømme at jeg aldri kommer til å like dem bedre, og stuer dem bort på boden
Søtpotita Skrevet 28. mai 2005 #3 Skrevet 28. mai 2005 Uff...det er jo typisk at ein kjøper noko på salg som ein aldri hadde kjøpt til full pris....det er utrulig kva ordet "salg" gjer med ein...og det verste er at ein er fullstendig klar over problemet men begår same tabben gang etter gang!
Arwen Skrevet 28. mai 2005 #4 Skrevet 28. mai 2005 Har sluttet å handle på salg etter at jeg begynteå jobbe i butikk, plukker med meg de jeg har lyst på når det blir satt ned fra egen butikk, men orker ikkee handle på andre steder. Salg er (med unntak av salget på Mango da )
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2005 #5 Skrevet 29. mai 2005 Gjør det ikke så ofte, men når jeg først har gjort det blir det en del "bomskudd" ja.
Angelica Skrevet 29. mai 2005 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2005 For ikke å snakke om postordre, blir en del klær derfra også i "samlinga". Rart at ting som ser så flott ut i katalogen ser så forferdelig ut når man får det på seg?!
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2005 #7 Skrevet 29. mai 2005 Jeg handler veldig sjelden på salg eller postordre, nettopp av grunnene dere beskriver. Pluss at det er litt stress... Men jeg kan si: Been there, done that :oops:
lizzy x Skrevet 29. mai 2005 #8 Skrevet 29. mai 2005 Huff, at man aldri lærer! Ene plagget etter det andre blir kjøpt fordi det er så billig, og ofte ender det opp med aldri å bli brukt. Skal helst ikke prøve det heller, og når man kommer hjem finner man kanskje ut at det ikke passer i det hele tatt. Må virkelig slutte med dette, for alle disse billige plaggene kunne man jo fått noe ordentlig lekkert som til og med passer! Fler som har det på samme måte? jepp jepp...join the gang
pusla Skrevet 29. mai 2005 #9 Skrevet 29. mai 2005 Jeg handler sjelden på salg, nettopp fordi det sjelden ender opp med å bli brukt. Kjøper jeg noe på salg, skal det passe og være et plagg jeg ellers ville kjøpt. Så der er jeg blitt ganske flink!! Men postordre derimot...der gjør jeg stadig tabber.
Fakse Skrevet 29. mai 2005 #10 Skrevet 29. mai 2005 Jeg pleier å stille kontrollspørsmål til meg selv. Den oprinnelige prisen henger gjerne fortsatt på plagget, så jeg vurderer nøye: "Ville jeg ha kjøpt denne dersom den ikke var på salg, men i stede kostet xxx,- kroner?" Om svaret er nei får den henge igjen.
Gjest Embla s Skrevet 29. mai 2005 #11 Skrevet 29. mai 2005 Jeg pleier å stille kontrollspørsmål til meg selv. Den oprinnelige prisen henger gjerne fortsatt på plagget' date=' så jeg vurderer nøye: "Ville jeg ha kjøpt denne dersom den ikke var på salg, men i stede kostet xxx,- kroner?" Om svaret er nei får den henge igjen.[/quote'] Det var lurt! Jeg har ofte tenkt motsatt, og det er ikke spesielt lurt.. Føles ikke bra å kaste nytt tøy!
Angelica Skrevet 29. mai 2005 Forfatter #12 Skrevet 29. mai 2005 Det var smart, tror jeg skal begynne med det. Hadde nok svart "nei" i ni av ti tilfeller..
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2005 #13 Skrevet 29. mai 2005 Jeg handler svært sjelden bomkjøp på salg, postordre derimot,...(gidder ikke bytte).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå