AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #1 Skrevet 24. november 2019 Nå skal ikke ALLE føle seg truffet her, men når jeg sier hvordan jeg ser ting og hva mine drømmer er (ikke at de nødvendigvis blir en realitet) så er folk smånegative. Særlig litt eldre. Egentlig bør jeg ha i bakhodet at det snart er på tide med barn, tenke på hva slags alderdom jeg vil ha osv... At man ikke trenger lange reiser, masse penger for å oppleve ting. At det er mye man kan finne på hjemme og. Herregud så kjedelig og ukreaice mennesker er i tankegangen! Det verste er at de negative får mest medhold. Klarer ikke folk tenke annerledes? Anonymkode: c21c8...773 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #2 Skrevet 24. november 2019 De fleste er formet av samfunnets normer, regler og hva som er forventet.. Anonymkode: 0154e...94d
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #3 Skrevet 24. november 2019 Mitt råd: ikke fortell om planene/drømmene dine. Hold det for deg selv til du gjennomfører. Det er også mye morsommere De fleste er bare redde for å vike fra det trygge sporet. Anonymkode: d2ef8...23e 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #4 Skrevet 24. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste er formet av samfunnets normer, regler og hva som er forventet.. Anonymkode: 0154e...94d Er ikke jeg det jeg da? Anonymkode: c21c8...773
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #5 Skrevet 24. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mitt råd: ikke fortell om planene/drømmene dine. Hold det for deg selv til du gjennomfører. Det er også mye morsommere De fleste er bare redde for å vike fra det trygge sporet. Anonymkode: d2ef8...23e Men det er liksom ingen som ser på seg selv som en av «de fleste». Alle sitter jo å sier «de fleste» rundt bordet. Så hvem er disse fleste da? Anonymkode: c21c8...773 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #6 Skrevet 24. november 2019 Hvorfor dele drømmer og planer med folk som ikke støtter deg? Gjør dine egne ting, og så kan du informere folk når de trenger å vite noe. Ikke la deg stoppe av andre. Anonymkode: 5546d...a3e
Gjest Jon Are Skrevet 24. november 2019 #7 Skrevet 24. november 2019 Jeg syns du skal gjøre det som er riktig for deg, men du må ha en ting i hodet. Er rådene gode? Var det godt ment? Har du lyst på barn og familie? Går det an å kombinere mine drømmer med utdannelse og familie? Og er drømmene mine realiserbare?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #8 Skrevet 24. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er liksom ingen som ser på seg selv som en av «de fleste». Alle sitter jo å sier «de fleste» rundt bordet. Så hvem er disse fleste da? Anonymkode: c21c8...773 Flertallet... Du vil møte nok mennesker som tar utradisjonelle valg, som støtter «sprø» ideer osv. Men de er mindretallet. Anonymkode: d2ef8...23e
ErGlad Skrevet 24. november 2019 #9 Skrevet 24. november 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt råd: ikke fortell om planene/drømmene dine. Hold det for deg selv til du gjennomfører. Det er også mye morsommere De fleste er bare redde for å vike fra det trygge sporet. Anonymkode: d2ef8...23e AKKURAT DETTE! Har jeg lært av i løpet av de siste årene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå