Gå til innhold

Legging som tar en hel treningsøkt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva vi skal gjøre med leggingen! Dattera vår blir snart 3 år og nekter å legge seg. Hun skal ut av sengen, ommøblere om hun kunne, klatre, gråte, tuller, spytter ut vann, alt som skal bli gjort på dagen, vil hun gjøre etter leggetid... akkurat som leggingen kommer som en overraskelse hver dag 1900. 

Hun bruker halvannen time på å sovne. Det er masse drama og tull, og jeg kjenner jeg blir irritert. Om hun hadde ligget stille for seg selv og lekt eller lest i en bok hadde det vært greit nok, men hun skal inkludere oss i alt.. 

Hun viser tegn til trøtthet en halvtime før hun legger seg, og sover ikke på dagen. Våkner alt fra 07 til 08 om morgenen. 

Hvaaa kan jeg gjøre for at leggingen blir litt enklere? 

(jeg er konsekvent, men do og vann er noe jeg ikke nekter henne, og blir hos henne selvsagt når hun trenger meg) 

Anonymkode: 63b8e...744

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her og. 😂 er alene med en på 3 år og en på 7 år og å legge dem kan ta timesvis til tider.

Anonymkode: cfa9c...07c

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør "alt rett" i følge boka, rutiner, kveldsmat, roe ned, hun har et godt språk, men hun blir en helt annen person når leggertiden kommer... Og etter en time er jeg ikke like pedagogisk lengre.. 😭😭😭😭

Anonymkode: 63b8e...744

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...