AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #1 Skrevet 24. november 2019 Ser stadig at det skrives «En uke til første advent» både her og på interiørkontoer på instagram. Men det heter da «Første søndag i advent» eller evt første desember. Ikke første advent? Anonymkode: 3b756...f8f 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #2 Skrevet 24. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ser stadig at det skrives «En uke til første advent» både her og på interiørkontoer på instagram. Men det heter da «Første søndag i advent» eller evt første desember. Ikke første advent? Anonymkode: 3b756...f8f Selv om første søndag i advent i år faller på 1.desember, så er ikke det noen selvfølge. Og du har helt rett i at det heter Første søndag i advent, men jeg regner med at du forstår hva de mener. Anonymkode: 9177b...b14
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #3 Skrevet 24. november 2019 Jeg forstår utmerket hva de mener, men irriterer meg over denne feilen likevel. Anonymkode: 3b756...f8f 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #4 Skrevet 24. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg forstår utmerket hva de mener, men irriterer meg over denne feilen likevel. Anonymkode: 3b756...f8f Jaja, men det går bare utover deg selv. Ikke bruk energi på å irritere deg over bagateller. Anonymkode: 9177b...b14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå