Gjest Bjarne Skrevet 28. mai 2005 #1 Skrevet 28. mai 2005 Var ute igår och följde med två damer hem...sov mittemellan dem...obs ingen sex,,slocknade direkt....frågan är nu vem ska man ta?????Hon som har herrgård å grejer för 40miljoner i Stockholmstrakten eller hon som har herrgård å grejer för 30 miljoner i göteborgsområdet???????
aline Skrevet 28. mai 2005 #2 Skrevet 28. mai 2005 hadde jeg vært deg, så hadde jeg ikke tatt noen av dem, men ventet til jeg fant ei med slott for 60 mill i italia eller noe sånt.
LilleBille Skrevet 28. mai 2005 #4 Skrevet 28. mai 2005 Henne som er eldst. .. du regner med at hun "går dukken" først.. så arven kommer fortere kanskje....
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. mai 2005 #5 Skrevet 28. mai 2005 Helt enig med Aline. Italiener er bedre enn en svenske.
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2005 #8 Skrevet 29. mai 2005 Helt enig med Aline. Italiener er bedre enn en svenske.
Gjest Embla s Skrevet 29. mai 2005 #11 Skrevet 29. mai 2005 Hvorfor lar du de ikke duellere om deg? Enten på den gode, gamledagse måten (pistol, øde sted, under den gamle eika, ved morgengry, osv) eller vha gjørmebrytning eller noe annet du sikkert syns er festlig å se på?
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2005 #12 Skrevet 29. mai 2005 Vanskelig spørsmål, jeg har vært i akkurat samme situasjon veldig mange ganger selv. Min strategi har hver gang vært å ta begge to, hver for seg, for å vurdere hvem av dem man på lang sikt vil ha størst mulig utbytte av å ta. Her må det understrekes at penger i denne sammenheng betyr mer enn sex. Rent matematisk kan man sette dette opp slik: Penger > Sex Dette til orientering. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå