AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #1 Skrevet 24. november 2019 Pappaen lar 8 åringen sitte med iPad alt for mye i mine øyne. I dag startet dagen med iPad i 4 timer etter frokost, lek i ca en time, så nå over til iPad igjen på 3.timen. Jeg blir sprø! Altså over 7 timer så langt i dag. Ikke uvanlig når det er helg. Helt ærlig.. hva gjør dere og hva slags grenser har dere på dette? Jeg er stemor og pappaen blir sur hvis jeg blander meg for mye. Anonymkode: cdd69...68f
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #2 Skrevet 24. november 2019 Jeg er helt enig med deg. Det finnes etterhvert ganske godt belegg for å hevde at overdreven skjermbruk er skadelig for barn. Tenker de som insisterer på det motsatte, er de som ikke helt skjønner hva som er galt med brus og snop hver dag heller. Men det er deilig for late foreldre, da. Ungen er på kort sikt fornøyd, og de voksne kan bare chille. Anonymkode: c34e6...2a1 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #3 Skrevet 24. november 2019 Jeg forstår at det er greit å bruke en dag man er veldig sliten selv, men .. hvor er grensene? Merker at guttungen blir enda mere gretten også når han får sitte lenge å glo. Også brukes oppholdsrommet til bruke iPad da, og det irriterer meg. Anonymkode: cdd69...68f
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #4 Skrevet 24. november 2019 Jeg synes faktisk en time bør holde, kanskje en og en halv i helger og sånn. De har jo ikke egentlig kvalitetsopplevelser der de sitter, og gretne og urolige blir de av det. Kroppen er ikke skapt for å sitte på rompa og glo i en skjerm, det gjelder både voksne og barn. Anonymkode: c34e6...2a1 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 24. november 2019 #5 Skrevet 24. november 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er stemor og pappaen blir sur hvis jeg blander meg for mye. Nytter ikke å finne på noe? Ta en tur ut, gå på cafe, park, hva som helst enn å ikke sitte inne? Alle sammen da, ikke bare pappen og ungen. Eller bare pappaen og ungen hvis det passer.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #6 Skrevet 24. november 2019 16 minutter siden, Dævendøtte skrev: Nytter ikke å finne på noe? Ta en tur ut, gå på cafe, park, hva som helst enn å ikke sitte inne? Alle sammen da, ikke bare pappen og ungen. Eller bare pappaen og ungen hvis det passer. Han er en stuegris så langt det ikke er vintersport med guttungen. Der har de felles interesse. Jeg er syk og kan ikke dra med ungen ut så mye. Anonymkode: cdd69...68f
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #7 Skrevet 24. november 2019 Dette er selvfølgelig alt for mye iPad-tid, men pappaen høres lat ut, han bruker iPaden som barnevakt. Har dere felles barn? Det er vanskelig å være stemor, jeg ville nok ikke blandet meg. Men jeg er helt enig med deg. Tenk så mye hyggelig far og sønn kunne gjort sammen i stedet for iPad-tid. Anonymkode: 158f0...a82
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #8 Skrevet 24. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Pappaen lar 8 åringen sitte med iPad alt for mye i mine øyne. I dag startet dagen med iPad i 4 timer etter frokost, lek i ca en time, så nå over til iPad igjen på 3.timen. Jeg blir sprø! Altså over 7 timer så langt i dag. Ikke uvanlig når det er helg. Helt ærlig.. hva gjør dere og hva slags grenser har dere på dette? Jeg er stemor og pappaen blir sur hvis jeg blander meg for mye. Anonymkode: cdd69...68f hvorfor er dere bare inne da? Dra ut å vær sammen. Anonymkode: 466bb...218
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå