Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest aaroliljaa
Skrevet

Har nettopp "oppdaget" Gåte.

Har hørt et par av sangene deres for lenge siden og syntes de var forferdelige. Jeg gikk rundt å snakket om hvor grusomt jeg syntes det var å høre på, når andre spurte hva jeg synes om Gåte.

Jeg hørte mye på den første plata deres hos ei venninne i går kveld.

Først syntes jeg det bare var kjip, bråkete gneldring. Men etterhvert ble det bedre og bedre.

Kjøpte den nyeste plata deres i dag og den var mye mer rocka og enda mer kul enn den forrige. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg syns det holder med et par strofer.

Skrevet
Jeg syns det holder med et par strofer.

me too...

Skrevet

Kan ikke si at jeg syntes det er fint å høre på. Det er ikke helt min stil.

Gjest Embla s
Skrevet

Normalt sett burde jeg hatt sans for Gåte, men jeg syns bare de er enerverende og masete/gnålete! (og litt kvasi mystisk/huldre/finner ikke ord- aktige :ler: )

Skrevet

Synes det er helt ok. Noen av sangene går an å høre på, synes faktisk den ene er litt fin.

Gjest Embla s
Skrevet
Kvasi-hulder....... *fnis*

:ler: Det var det ordet jeg lette etter ja :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Huff, jeg får gnagsår i ørene av dem :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes Jygri er en til tider genial plate, sælig den temmelig oppdaterte brudemarsjen fascinerer meg! Den siste platen har jeg bare sneiet innom, den gjorde ikke samme inntrykket.

Skrevet

Skal jeg høre på rocka norsk folkemusikk holder jeg meg til Storm... :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Synes det er ganske så bra. Veldig bra arrangert med deilige gitarer og skikkelig mørk, suggererende sound. Live er de fantastiske! Har vært my epå konsert, men Gåte er faktisk noe det beste jeg har sett.

Skrevet
Live er de fantastiske! Har vært my epå konsert, men Gåte er faktisk noe det beste jeg har sett.

Jepp! Jeg likte dem ikke noe særlig før jeg hadde vært på konsert - hører heller ikke mye på dem til vanlig. MEN live! :)

Gjest Valhalla
Skrevet
Skal jeg høre på rocka norsk folkemusikk holder jeg meg til Storm...  :sjarmor:

Nevne noen sanger?

Skrevet

Nevne noen sanger?

Blir vel helst nasjonalromantiske låter dette da, men "Haavard Hedde", "Oppi Fjellet" og "Mellom bakkar og berg" er jo schlægere!

Gjest Valhalla
Skrevet

Blir vel helst nasjonalromantiske låter dette da, men "Haavard Hedde", "Oppi Fjellet" og "Mellom bakkar og berg" er jo schlægere!

Og du tror nasjonalromantiske sanger ikke vil passe for meg fordi? :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Fordi du bare er nasjonal og ikke romantisk, kanskje?

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...