AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #1 Skrevet 24. november 2019 Mye av kontakten er med kunder direkte, på telefon, mail og sosiale medier? Anonymkode: 35fe0...42e
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #2 Skrevet 24. november 2019 Du må ikke bli overrasket om du blir bedt om å fortelle hvordan du tror du vil takle ulike situasjoner med kundene. For eksempel å få kjeft. Kanskje de spør deg om mersalg, og hva du tenker om det. Jeg ville bedt deg gi eksempler på mersalg på den arbeidsplassen du ønsker å jobbe. Anonymkode: c11c8...291
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #3 Skrevet 24. november 2019 Har ikke noen eksempler på spørsmål uten om standardene (beskriv deg selv, hvordan vil andre beskrive deg, hvordan takler du situasjoner hvor du må ha mange baller i luften samtidig), men jeg vil anbefale deg å forberede noen spørsmål i forkant. Jeg har vært på mange intervjuer og noen ganger blir all spørsmålene besvart gjennom selve intervjuet og når jeg da ikke har stilt spørsmål har jeg fått tilbakemelding om at jeg ikke virket interessert. Du kan stille alle slags spørsmål f.eks hvordan er det sosiale miljøet her, eller andre ting om selve jobben du kommer på. Anonymkode: 02bd0...80a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå